اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930526570012

بعد از گذشت بیش از دو سال

رکورد اصلاح دسته جمعی پاناسونیک در گینس دست نخورده مانده است

کد: 13930526570012

http://bit.ly/1rHvPcN

، تهران , (اخبار رسمی): از زمانی که در سال 2011 هزاران نفر از هواداران تیم فوتبال گامبای اوساکای ژاپن در یک اقدام دسته جمعی در استادیوم ورزشی این تیم، صورت‌های خود را با ریش تراش های سری لمدش پاناسونیک اصلاح کردند، دو سال می گذرد، اما هنوز این رکود منحصر به فرد دست نخورده باقی مانده است.

رکود لمدش در گینس دست نخورده مانده

با گذشت نزدیک به دوسال از ثبت این رکورد توسط پاناسونیک، در زمینه اصلاح دسته‌جمعی با ریش‌تراش برقی، هنوز هم این رویداد به نام سری لمدش و طرفداران این تیم ژاپنی درج شده است.

در آن سال، 1981 نفر از هواداران این تیم، با اصلاح دسته جمعی صورت خود با محصولات (Panasonic Lamdash Series) توانستند این حرکت دسته جمعی را در کتاب رکورد های گینس ثبت نمایند. گفتنی است که کتاب رکوردهای گینس معمولا مقررات سخت گیرانه ای برای درج وقایع دارد و رویداد فوق در زمینه اصلاح دسته جمعی با ماشین اصلاح سری لمدش، در آن زمان هم یکی از رویداد های منحصر به فرد به شمار می رفت که هنوز هم دست نخورده باقی مانده است. حالا با گذشت نزدیک به دوسال از ثبت این رکورد توسط پاناسونیک، در زمینه اصلاح دسته‌جمعی با ریش‌تراش برقی، هنوز هم این رویداد به نام سری لمدش و طرفداران این تیم ژاپنی درج شده است. گفتنی است که سری 5 تیغه ریش‌تراش‌های پاناسونیک سِری لمدش، با نزدیک به 97 درصد موفقیت در اصلاح و رضایت 96 درصدی مصرف کنندگان تحول تازه ای در زمینه تولید این نوع از محصولات در دنیا تلقی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]