اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312023920022

تندیس سایت برتر 1393 در دستان اسپیرالی ها

مرکز طراحی اسپیرال، برنده یکی از مهمترین جوایز جشنواره وب ایران شد

کد: 139312023920022

https://goo.gl/U8yEmv

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، برترین وب سایت های ایران در مراسم پایانی «جشنواره وب ایران» در تاریخ 27 یهمن ماه 1393 معرفی شدند که پس از بررسی بیش از 12 هزار وبسایت در 38 گروه مختلف، جایزه بهترین وبسایت دربین شرکتهای طراحی وب به مرکز طراحی اسپیرال اعطا شد.

مراسم اهدای جوایز در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

با توجه به اینکه موضوع این جشنواره و جنس آن متمرکز بر عملکرد شرکتهای طراحی وب است، می توان این تندیس را یکی از مهمترین، رقابتی‌ترین و تخصصی ترین جوایز این جشنواره شمرد.

در جشنواره وب امسال بیش از 4500 نفر از کارشناسان و فعالان وب به عنوان داور، کیفیت حدود 12 هزار  وبسایت را در 38 گروه مختلف ارزیابی نمودند و جایزه بهترین وبسایت را بین شرکتهای طراحی وب شایسته مرکز طراحی اسپیرال به آدرس  www.SpiralDesign.org دانستند. معیارهای ارزیابی داوران در شش محور طراحی دیداری، محتوا، تعامل، کارکرد، ساختار و تجربه کلی متمرکز بود که داوران می بایست از 1 تا 3 امتیاز بابت هر محور برای وبسایتهای شرکت کننده در جشنواره در نظر می گرفتند. بدین ترتیب وبسایت مرکز طراحی اسپیرال بین بیش از 280 شرکت طراحی سایت و 5 کاندید دریافت جایزه، به تندیس طلایی وبسایت برتر در این زمینه دست یافت. با توجه به اینکه موضوع این جشنواره و جنس آن متمرکز بر عملکرد شرکتهای طراحی وب است، می توان این تندیس را یکی از مهمترین، رقابتی‌ترین و تخصصی ترین جوایز این جشنواره شمرد. 

شایان ذکر است نسخه جدید وبسایت اسپیرال نیز که در سال 1391 با تکنیک پارالاکس طراحی شده بود، در روزهای پایانی داوری رونمایی شد و در نسخه جدید از ویژگیهایی نظیر طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو جهت نمایش بهینه در تبلتها و موبایلها، توضیح کامل نمونه پروژه های انجام شده به همراه تصاویر پیش طرحها و اتودهای اولیه، اضافه شدن بخشهای جدید اسپیرال گراف و اسپیرال موشن ویژه خدمات طراحی گرافیک و ساخت انیمیشن، و شیوه های به روز شده پارالاکس بهره برده است. تکنیک پارالاکس کمک می کند تا در طراحی وب از انیمیشن تعاملی استفاده شود و با کنش‌های مختلف کاربر (نظیر اسکرول صفحه، حرکت ماوس و...) واکنشها و حرکتهای انیمیشنی مختلفی در صفحه وب اتفاق بیفتد.

مرکز طراحی اسپیرال که تیمی از افراد متخصص در زمینه طراحی تعاملی، گرافیک وب، طراحی و برنامه نویسی وب و اپلیکیشن، طراحی انیمیشن و موشن گرافیک را گرد هم آورده است، در مانیفست خود اعلام کرده که تنها پروژه هایی با تمرکز بر طراحی خاص و مدرن را می پذیرد و تمام مراحل طراحی و برنامه نویسی را به طور اختصاصی برای هر سفارش دهنده طراحی می کند. در کارنامه این شرکت می توان به همکاری مستمر با بنیاد ملت (وابسته به بانک ملت) در ایده پردازی و طراحی هویت بصری کمپین های مسئولیت اجتماعی، و همکاری با شرکتهای صاحبنامی نظیر کروز، شرکت ملی نفت، سازمان میراث فرهنگی، ژئوفیزیک دانا و... اشاره نمود. همچنین تولید اپلیکیشن کتاب تعاملی داستان کودک به نام جنگل پریا از تجربیات دیگر این مجموعه است که برای اولین بار با کیفیتی جهانی و در راستای تولید محتوای فارسی برای کودکان منتشر شده بود و بازتاب رسانه‌ای خوبی پیدا کرده بود.

مراسم  جشنواره وب امسال نیز چون سالهای گذشته توسط کانون کارآفرینی ایران و همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران برگزار شد و اختتامیه آن بیست و هفتم بهمن ماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرال

فعالیت های مرکز طراحی اسپیرال متمرکز بر طراحی و دیزاین است که طراحی وب و رابط کاربری، طراحی گرافیک، انیمیشن، تصویر سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی ایده را شامل می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]