اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312104190267

حضور رکورد داران تیم ملی تیراندازی در جشن اختتامیه باشگاه تیراندازی انقلاب

گزارش مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی دهه فجر و تجلیل از ورزشکاران بانوان تیم لیگ برترباشگاه انقلاب

کد: 139312104190267

https://goo.gl/P2gwuE

، تهران , (اخبار رسمی): صبح جمعه هشتم اسفندماه 93، مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی دهه مبارک فجر و تجلیل از بانوان ورزشکار تیم لیگ برتری باشگاه تیراندازی انقلاب تهران با حضور جمعی از مسئولین ورزش کشور، پیشکسوتان رشته تیراندازی وچندین تن از مدال آوران تیم ملی تیراندازی، در مرکز همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار گردید.

مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی دهه فجر و تجلیل از ورزشکاران بانوان تیم لیگ برترباشگاه انقلاب

حضور جمعی از مسئولین ورزش کشور، پیشکسوتان رشته تیراندازی و چندین تن از مدال آوران مسابقات آسیایی اینچئون کره در مراسم اختتامیه و تجلیل از قهرمانان باشگاه تیراندازی انقلاب از نکات برجسته این مراسم بود.

در این مراسم ابتدا مهندس شاهین احمدی، مدیر باشگاه تیراندازی انقلاب، در خصوص عملکرد و دستاوردهای باشگاه در بعد همگانی و قهرمانی از سال 88 تا کنون و اهداف آتی این باشگاه سخنانی را ایراد کرد و سپس خانم دکتر صالحیان، مدیر موسسه روانشناسی «اکسیر» در ارتباط با روش نوین نوروفیدبک و تاثیر آن بر دقت و تمرکز تیراندازان آموزش هایی را ارائه داد.

شاهین احمدی در طی سخنان خود در این مراسم گفت: «باشگاه تیراندازی انقلاب از سال 1388 تا کنون موفق گردیده حدود 5 هزار نوآموز را با آموزش های اولیه، متوسطه و پیشرفته رشته تیراندازی آشنا نماید که از این حیث در رتبه نخست باشگاه های خصوصی در کشور قرار دارد. همچنین این باشگاه در بعد قهرمانی توانسته با شناسایی و پرورش ورزشکاران علاقمند و پرتلاش، تیراندازان مستعدی را به اردوی تیم ملی روانه سازد. حضور در لیگ برتر و دسته اول تیراندازی کشور از دیگر اقدامات این باشگاه در بخش حرفه ای این رشته است.»

در این مراسم پس از سخنرانی و پخش کلیپ مسابقات، نمایش شعبده ذهنی اجرا گردید و پس از آن گروه تئاتر کمدی-موزیکال مرکز همایشهای انقلاب به ارائه برنامه پرداخت.

همچنین در این مراسم همچنین از بازیکنان حاضر در مسابقات، اعضاء تیم و سرمربی تیم بانوان باشگاه به پاس کسب مقام پنجم رقابت های لیگ برتر تیراندازی کشور و کسب سهمیه ی حضور در لیگ برتر سال 94 قدردانی به عمل آمد.

در انتهای این برنامه نیز از سه تیم برتر مسابقات دهه مبارک فجر در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان با اهدای جوایز نقدی و هدایایی نفیس تجلیل شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه تیراندازی انقلاب

این مجموعه شامل 9 خط تیر اندازی اهداف ثابت و 4 خط Falling Target می باشد.در این مجموعه آموزش تیر اندازی با تپانچه و تفنگ بادی از مبتدی تاپیشرفته انجام میپذیرد.و همچنین دارای کمیته استعداد یابی می باشد که زیر نظر مربیان و قهرمانان ملی این رشته فعالیت می کند. این باشگاه شامل فروشگاه وسایل تیراندازی و همچنین کافی شاپ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی دهه فجر در باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب تهران