اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394072548402518

بوشهر؛ میزبان همایش بین‌المللی جستارهای ادبی، زبان و ارتباطات فرهنگی

کد: 1394072548402518

https://goo.gl/xaspoY

، بوشهر , (اخبار رسمی): همایش بین‌المللی جستارهای ادبی، زبان و ارتباطات فرهنگی به همت موسسه دانش‌بنیان سفیران فرهنگی مبین و با حضور اساتیدی از سراسر جهان 16 اسفندماه 94 در بوشهر برگزار می‌شود.

بوشهر میزبان همایش بین المللی جستارهای ادبی، زبان و ارتباطات فرهنگی

به گزارش روابط عمومی موسسه دانش‌بنیان سفیران فرهنگی «مبین»، این موسسه با همکاری جوامع علمی و دانشگاهی شانزدهم اسفندماه  94 اقدام به برگزاری همایش بین‌المللی جستارهای ادبی، زبان و ارتباطات فرهنگی در شهر بوشهر کرده است.

سیمین حاجی‌احمدی، مدیر علمی موسسه و مسئول دبیرخانه همایش هدف از برگزاری این همایش را معرفی آخرین نظریه‏‌ها و دستاوردهای علمی، تبادل دیدگاه‌ها، معرفی دستاوردها و تجربیات کاربردی و معرفی پژوهشگران و دانش‌پژوهان برتر دانست و اظهار داشت: با تضارب آرا و اندیشه و راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی باید به بومی‌سازی و اسلامی کردن علوم انسانی پرداخت و این مهم با ایجاد ساختارهای نوین آموزش و پژوهش با نگرش اسلامی و بومی، باید به عنوان یک مفهوم راهبردی در مراکز حوزوی و دانشگاهی در اولویت قرار گیرد.

وی برگزاری همایش بین‌المللی جستارهای ادبی، زبان و ارتباطات فرهنگی را در پاسخ به این نیاز دانست و تشریح کرد: از دیگر اهداف این همایش افزایش روزآمدی و کارآمدی در عرصه علوم انسانی و شناسایی دقیق، علمی و روشمند آخرین دستاوردهای علمی در جامعه دانشگاهی و حوزوی است.

مسئول دبیرخانه همایش با بیان اینکه تولید دانش و انتشار مقالات معتبر علوم انسانی در نشریات دارای نمایه‌های استنادی معتبر ISI, Scopus, isc و نمایه‌سازی در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) اراده خدمات دانش‌بنیان به استادان و دانشجویان یکی از فعالیت‌های این دبیرخانه است، تصریح کرد: دبیرخانه همایش بین‌المللی جستارهای ادبی، زبان و ارتباطات فرهنگی شرایطی را برای استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا فراهم آورده تا بتوانند رنکینگ علمی خود را در سامانه‌های علمی جهان ارتقا دهند.

مدیر علمی موسسه سفیران فرهنگی مبین، تعامل با استادان و دانشجویان دانشگاه‌های معتبر ایران و کشورهای دیگر جهان را از مهم‌ترین دستاوردهای این همایش برای شرکت‌کنندگان دانست و افزود: پژوهشگران و محققان ایران و جهان می‌توانند مقالات علمی و تحقیقات خود را تا 15 بهمن‌ماه از طریق سامانه دبیرخانه همایش در حوزه‌ ادبیات برای شرکت در همایش ارسال کنند و تاکنون اساتیدی از دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، الزهرا و ... جهت همکاری با دبیرخانه همایش اعلام آمدگی کرده و به صورت ارائه مقاله و سخنرانی در این همایش شرکت خواهند کرد

شایان ذکر است که موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پروانه فعالیت موسسات فناور و دانش‌بنیان از پارک علم و فناوری خلیج‌فارس بوده و تاکنون موفق به برگزاری همایش‌های بین‌المللی متعددی در ایران و سایر کشورهای جهان شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبین

موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای پروانه فعالیت موسسات فناوری از پارک علم و فناوری خلیج فارس، عضو انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری جهان (IASP)، با پنج سال سابقه حرفه ای در انجام پژوهش های کاربردی، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش های علمی و .... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]