اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092350474597

فعالان آی تی توانمندی‌هایشان را به نمایش گذاشتند

حضور پررنگ کورتادو در بیست‌و‌یکمین نمایشگاه الکامپ

کد: 1394092350474597

http://j.mp/1I8FeYl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کورتادو با حضور در بیست‌ویکمین نمایشگاه الکامپ به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه آی‌تی پرداخت.

نمایشگاه الکامپ هر سال یک‌بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت آی‌تی به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کورتادو، بیست‌ویکمین نمایشگاه الکامپ با حضور بیش از 350 مجموعه و شرکت فعال در صنعت آی‌تی از تاریخ بیست‌وسوم تا بیست‌وششم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

 

مدیرعامل کورتادو به دستاورد ممتاز این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌‌‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه به وجود آمده، ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

 

محمدجواد دالوند در تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه الکامپ هر سال یک‌بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت آی‌تی به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

 

وی علاقه‌مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت کرد و گفت: «غرفه شرکت کورتادو به نشانی سالن 18 غرفه 27 در کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کورتادو به نشانی www.cortado.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کورتادو

کورتادو یک نرم افزار مدیریت کافه است که به کافه ها این امکان را می دهد که کلیه کارهای روزانه خود را به صورت کاملا پویا مدیریت کنند . همچنین این برنامه یک زیر ساخت کامل جهت جذب و حفظ مشتری است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]