کد: 1394092550704875

الکامپ 2015، میزبان تعدادی از کسب و کارهای نوپا

نقدستان، مرجع تخصصی نقد و بررسی فارسی در الکامپ رونمایی شد

کد: 1394092550704875

https://goo.gl/4PXo9L

، تهران , (اخبار رسمی): نقدستان که یک وب سایت مرجع تخصصی نقد و بررسی کالاست، در الکامپ 2015 رونمایی شد. در نقدستان، همه اطلاعاتی که کاربران فارسی زبان در مورد وسایل اکترونیکی لازم دارند جمع آوری شده و در بستری ساده در اختیار آنها قرار گرفته است.

ما قصد داریم در نقدستان همه کالاها را بررسی کرده و علاوه بر بررسی خود، نقد و بررسی سایر مراجع معتبر فارسی و انگلیسی را هم گردآوری کنیم و برای استفاده کاربران، با ذکر مرجع نمایش دهیم. این کار به کاربران، امکان آشنایی با چندین دیدگاه در مورد کالا را خواهد داد

به گزارش روابط عمومی استارت آپ نقدستان، شهروز چرکچی، بنیانگذار این استارتاپ در این باره گفت: «برای بسیاری از کاربران اینترنتی پیش آمده که بخواهند کالایی بخرند یا اطلاعاتی درباره محصولی جست‌وجو کرده و میان انبوهی از صفحه‌‌های وب، سردرگم مانده باشند؛ در نهایت هم بدون یافتن اطلاعات دقیق و درست، به دنبال کارشناسی بگردند که اطلاعات تخصصی و یا راهکار بدهد.»

وی افزود: «نقدستان یک مرجع تخصصی نقد و بررسی فارسی است که به تولید و جمع‌آوری محتوا در مورد کالاها می‌پردازد. همه محصولات در این سایت، دارای یک صفحه هستند و در آن صفحه، تمامی اطلاعات محصولات ازجمله مشخصات فنی، آلبوم عکس، نقد و بررسی مراجع مختلف، ویدئوهایی که در مورد کالا تولیدشده، نظرات و نقدهای کاربران، امتیاز محصول و حتی در آینده قیمت محصول در فروشگاه‌های مختلف وجود خواهد داشت.»

چرکچی با بیان اینکه احساس نیاز به وجود یک وب‌سایت مرجع محتوایی زمانی در من ایجاد شد که قصد خرید یک خودرو تا سقف قیمتی معین را داشتم، ادامه داد: «پس از هفته‌ها مشورت با افراد مختلف، هیچ جمع‌بندی درستی نتوانستم بکنم که بهترین گزینه برای من کدام خودرو است.به همین دلیل در ادامه سال‌ها فعالیت خودم در زمینه تولید محتوا، به فکر راه‌اندازی یک مرجع محتوایی برای برطرف کردن این کمبود در فضای وب فارسی افتادم.»

چرچکی با تاکید براینکه تلاش ما، ارائه اطلاعات بی‌طرفانه و جامع در مورد همه محصولات موردنیاز مخاطب است، تصریح کرد: «ما قصد داریم در نقدستان همه کالاها را بررسی کرده و علاوه بر بررسی خود، نقد و بررسی سایر مراجع معتبر فارسی و انگلیسی را هم گردآوری کنیم و برای استفاده کاربران، با ذکر مرجع نمایش دهیم. این کار به کاربران، امکان آشنایی با چندین دیدگاه در مورد کالا را خواهد داد که کاربر می‌تواند با مراجعه به صفحه محصول در سایت نقدستان، به‌راحتی با نظرات سایر کارشناسان هم در مورد آن محصول آشنا شود. به‌هرحال، پیدا کردن مراجع معتبر و قابل‌اعتماد فارسی برای همه کاربران کار ساده‌ای نیست و در ضمن، قصد داریم با ترجمه مقاله‌های غیرفارسی هم برای کاربران فارسی‌زبان راحتی بیشتری را فراهم کنیم.»

موسس نقدستان گفت: «یکی دیگراز بخش‌هایی که ایجاد کرده‌ایم، بخش «دست‌به‌نقد شوید» است. در این بخش، این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌ایم که درصورتی‌که توانایی بررسی محصولی را دارند، نقد و بررسی‌شان را برای ما ارسال کنند و ما پس از بررسی کیفیت مطلب، آن را بانام کاربر در سایت در کنار بررسی سایر مراجع منتشر خواهیم کرد. کاربران با افزایش تولید محتوا در نقدستان، می‌توانند از ما عنوان کارشناس و کارشناس ارشد سایت را دریافت کنند و در سایت نقدستان صفحه شخصی داشته باشند.»

قابل ذکر است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت www.naghdestan.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت نقدستان

نقدستان مرجع تخصصی نقد و بررسی فارسی است. در وب‌سایت نقدستان، می‌توانید کلیه اطلاعات لازم در مورد هر کالا اعم از کالاهای دیجیتالی مثل موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و دوربین، لوازم صوتی و تصویری، لوازم‌خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی و ...، خودرو، کالاهای فرهنگی مانند فیلم، کتاب، آلبوم موسیقی و بازی را کسب کنید.