اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092650774683

گزارشی کوتاه و مختصر از حال و هوای سالن 18 و غرفه‌ی رنگیتر

نمایش دست‌آورد‌ها و فعالیت‌های استارتاپ‌های نوپا در سالن 18 نمایشگاه الکامپ

کد: 1394092650774683

http://j.mp/1OxKHoh

، تهران , (اخبار رسمی): امسال نظام صنفی رایانه‌ای به استارتاپ‌های ایرانی سالنی در نمایشگاه الکامپ اختصاص داد تا دست‌آوردها و فعالیت‌هایشان را به نمایش بگذارند. 50 استارت‌آپ با موضوعات و زمینه‌های کاری مختلف در سالن 18 میزبان بازدید‌کننده‌ها بودند. به گفته‌ بسیاری از بازدیدکنندگان، سالن 18 هیجان‌انگیزترین و بهترین بخش نمایشگاه الکامپ بوده است.

غرفه‌ی رنگیتر در کنار غرفه‌ی دونیت در سالن 18

به گفته‌ی بسیاری از بازدیدکنندگان، سالن 18 هیجان‌انگیزترین و بهترین بخش نمایشگاه الکامپ بوده است. همچنین قابل ذکر است که با وجود شرکت فعال اپراتورهای مخابراتی کشور چون رایتل، ایرانسل و همراه اول؛ وضعیت اینترنت و سرعت آن در محل نمایشگاه اسف‌بار و ناامیدکننده بود.

به گزارش روابط عمومی رنگیتر، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که هر سال با حضور گسترده دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

امسال نظام صنفی رایانه‌ای به استارتاپ‌های ایرانی سالنی اختصاص داد تا دست‌آوردها و فعالیت‌هایشان را به نمایش بگذارند. 50 استارت‌آپ با موضوعات و زمینه‌های کاری مختلف در سالن 18 میزبان بازدید‌کننده‌ها بودند. به گفته‌ بسیاری از بازدیدکنندگان، سالن 18 هیجان‌انگیزترین و بهترین بخش نمایشگاه الکامپ بوده است. همچنین قابل ذکر است که با وجود شرکت فعال اپراتورهای مخابراتی کشور چون رایتل، ایرانسل و همراه اول؛ وضعیت اینترنت و سرعت آن در محل نمایشگاه ناامیدکننده بود.

«رنگیتر» نیز در انتهای سالن 18 در همسایگی تیم دونیت، افتخار میزبانی علاقمندان به عکس و عکاسی را داشت. رنگیتر منبعی از عکس‌های ایرانی است که توسط عکاسان سراسر کشور گردآوری می‌شود. کاربران می‌توانند موضوعات موردنظرشان را در سایت جستجو و از بین 3 هزار عکس موجود عکس مناسب را انتخاب و تهیه کنند. عکس‌ها با کیفیت‌ بالا و با قابلیت چاپ موجود هستند و موضوعات مختلفی از جمله معماری، شهر، گردشگری، کار، طبیعت و ... را پوشش می‌دهند. در صورتی که کاربران به نتیجه‌ی مطلوب نرسند می‌توانند عکس دلخواه خود را در سایت سفارش دهند. 

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رنگیتر به آدرس www.rangitar.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنگیتر

رنگیتر وب سایتی برای جستجو و انتخاب با کیفیت‌ترین عکس‌ها جهت استفاده در چاپ، طراحی، تهیه گزارش و .....میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]