اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092850874877

نتیجه تلاش‌های یک کسب‌وکار نوپا نتیجه داد

رونمایی از دستگاه تبلیغات وایرلس در الکامپ 94

کد: 1394092850874877

http://j.mp/1PcL3nl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت همسانه در نمایشگاه الکامپ 2015 از جدیدترین محصول خود در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی با دستگاه وایرلس رونمایی کرد.

رونمایی از دستگاه تبلیغات وایرلس در الکامپ 94

به گزارش روابط عمومی همسانه، این روزها اکثر مردم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و استفاده از ظرفیت گوشی‌های هوشمند می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند تا ارتباط بهتری با مخاطب داشته باشند. برهمین اساس سیستم توزیع اپلیکیشن و تبلیغات با وایرلس بر روی گوشی‌های هوشمند برای اولین بار در ایران تولیده شده که نسبت به نمونه خارجی از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

محمدهادی شجاری، مدیر اجرایی همسانه درخصوص این محصول جدید گفت: «سرعت بالای انتقال اطلاعات، امکان استفاده به صورت مستقل (بدون نیاز به کامپیوتر)، امکان اشتراک‌گذاری محتوای دیجیتال بدون محدودیت (عکس، فیلم، فایل کاتالوگ و ...)، نصب اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS ) و دسترسی محدود به اینترنت از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این محصول است.»

وی با بیان اینکه این دستگاه می‌تواند جایگزین خوبی برای دستگاه بلوتوث باشد، افزود: «امکان بارگذاری و تغییر اطلاعات با دو روش انتقال اطلاعات با فلش مموری USB و ورود به پنل مدیریت از طریق مرورگر وجود دارد.»

شجاری، کاربرد سیستم توزیع اپلیکیشن و تبلیغات با وایرلس بر روی گوشی‌های هوشمند را به‌ویژه برای بانک‌ها و موسسات مالی، موثر ارزیابی کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت همسانه به آدرسhamsane.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همسانه

ما در همسانه به صورت تخصصی روی راهکارهای مبتنی بر موبایل متمرکزیم و تلاش می کنیم از آخرین تکنولوژی ها و متد های برای طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل و خدمات مکمل استفاده کنیم. اگر فکر می کنید از ظرفیت موبایل می توانید برای توسعه ی کار خود استفاده کنید با ما تماس بگیرید. ما در یک یا چند جلسه موضوع کاری شما را تحلیل می کنیم و بهترین راهکار را پیشنهاد می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]