اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394093051004781

محصولات غذایی لوکس تا چه حد در سبد مصرفی خانوارها جای گرفته است؟

کد: 1394093051004781

http://j.mp/1YyikvB

، تهران , (اخبار رسمی): لاکچری یک پدیده اجتماعی است که در برخورد و ارتباط طبقات خاصی از انسان‌ها با یکدیگر معنا پیدا می‌کند. از آنجایی که اغلب افراد دارای تمکن مالی به دنبال اقلام لوکس هستند، باید محصولی که ارائه می‌شود، ممتاز بودن خود را برای مخاطب به اثبات برساند. در این صورت به طور حتم افراد بدون چانه‌زنی از ثروت و سرمایه خود برای به دست آوردن هر کاالای خاص و ممتازی بهره خواهند گرفت.

چند اپیزود در باب ضرورت بهره گیری از موادغذایی ارگانیک

فود لاکچری، این روزها جای خود را در میان دنیای لاکچری‌ها باز کرده است. آن دسته از افرادی که همیشه در زندگی خود بهترین‌ها را جست‌وجو کرده‌اند، قطعا از غذاهای لوکس و ممتاز غافل نخواهند شد

به گزارش لیولاو، این روزها،‌ بحث کالاهای لاکچری به دغدغه قشری از جامعه تبدیل شده است؛ در این سبک زندگی که به لوکس‌گرایی هم معروف است، افراد به دنبال داشتن بهترین‌ها بوده و تلاش می‌کنند گرانقیمت‌ترین و باکیفیت‌ترین کالاها را وارد زندگی خود کنند. داشتن حس خاص بودن، آدم‌ها را به سمت زندگی لاکچری سوق می‌دهد و در این شرایط هر کالای خاص و ویژه می‌تواند مورد اقبال این گروه از افراد قرار بگیرد. اتومبیل‌های گرانقیمت، ساعت‌ها، لوازم خانگی، جواهرات، تفریحات و مسافرت‌های گرانقیمت و خاص همگی از ابعاد یک زندگی لاکچری و لوکس به شمار می‌آیند.

همانطور که تعداد لاکچری‌پسندها کم و محدود است، بازار و محصولات و خدمات لاکچری هم محدود هستند. اما مهم‌ترین مساله‌ای که می‌تواند به این بازار رونق بدهد، جلب اعتماد مخاطبان برای ارائه خدماتی لوکس و خالص و خاص است. ارائه خدمات شناسنامه‌دار و برند، از جمله پیش‌نیازهای داشتن بازاری پررونق برای لاکچری‌پسندها است. چرا که داشتن شناسنامه تاییدشده و شماره سریال و محدود بودن اقلام لاکچری از مهم‌ترین خواسته‌های مخاطبان این محصولات است. بنابراین نه‌تنها پولدارها، بلکه قشر متوسط جامعه نیز خواهان ورود به دنیای لاکچری‌ها هستند تا بتوانند به بهترین‌ها دست پیدا کنند.

لاکچری یک پدیده اجتماعی است که در برخورد و ارتباط طبقات خاصی از انسان‌ها با یکدیگر معنا پیدا می‌کند. ما وسایل لوکس را برای دل خودمان می‌خریم و دوست داریم بهترین‌ها را به اختیار خود بگیریم و از آنجایی که اغلب افراد دارای تمکن مالی به دنبال اقلام لاکچری هستند، باید محصولی که ارائه می‌شود ممتاز بودن خود را به مخاطب ثابت کند. در این صورت قطعا افراد بدون چانه‌زنی از ثروت و سرمایه خود برای به دست آوردن هر کالای خاص و ممتازی بهره خواهند گرفت.

باید پذیرفت که با وجود ثروت بی‌نهایتی که در جهان وجود دارد، همه آدم‌ها حق لاکچری زندگی کردن را دارند و می‌توانند به بهترین‌ها دست پیدا کنند. حال این اقلام لاکچری یک اتومبیل ساخته‌شده از طلا باشد یا خانه ای لوکس و رویایی، لوازم خانگی شگفت‌انگیز، جواهرات خاص و زیبا یا غذاهایی نمونه که نظیر آن را کمتر تجربه کرده‌ایم.

فود لاکچری، این روزها جای خود را در میان دنیای لاکچری‌ها باز کرده است. آن دسته از افرادی که همیشه در زندگی خود بهترین‌ها را جست‌وجو کرده‌اند، قطعا از غذاهای لوکس و ممتاز غافل نخواهند شد. یکی از برندهای مطرح در این عرصه «لیو لاو» است که به‌رغم ارائه محصولات سالم و ارگانیک، محصولاتی خاص را به خاص‌پسندها ارائه می‌کند.

با وجود بازار پررقابت محصولات غذایی، تاکنون جای برندهایی که مخاطب خود را از ارائه محصولات واقعی و باکیفیت مطمئن سازند خالی بوده، اما امروز در بازار کشورمان نیز محصولات شناسنامه‌دار غذایی جای خود را باز کرده‌ و مخاطب خود را راضی نگه داشته‌اند.

مهم‌ترین دغدغه هر فردی سلامتی اوست و این سلامتی با زندگی سالم ممکن خواهد بود. تغذیه سالم نیز پیش‌شرط اصلی کسب سلامتی است که در استفاده از مواد غذایی فارغ از هر گونه آلودگی و سموم شیمیایی خلاصه می‌شود. این در حالیست که بیش از یک‌سوم مرگ و میرها در ایران، به علت بیماری‌های قلبی و سرطان است که عمدتاً به شیوه زندگی و نوع تغذیه شهرنشینان مربوط می‌شود؛ بیماری‌هایی که از آب و هوای آلوده و محصولات غذایی آغشته به سموم شیمیایی ناشی می‌شود. آمار وزارت بهداشت نیز حکایت از مرگ سالانه 90 هزار نفر بر اثر بیماری‌های مربوط به تغذیه ناسالم دارد.

در این شرایط باید گفت که مهم‌ترین ویژگی محصولات غذایی لاکچری، سلامت آنهاست. در خصوص محصولاتی مانند لیولاو (LIVE LOVE) که با گذر از فراز و فرود روزگاران، امروز با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش ارتباطات به تازگی با ثبت برندی انگلیسی وارد فضای صادرات شده و قسمتی از محصولات این برند به دلیل ارج نهادن به مخاطبان خاص خود، برای عرضه در بازار داخلی اختصاص داده شده است.

فعالان عرصه سلامت در تولید محصولات ارگانیک لاکچری‌فود طی سال‌ها فعالیت خود ثابت کرده‌اند که در لاکچری‌فود کیفیت مواد اولیه بسیار حائز اهمیت است و در اغلب موارد کیفیت مواد اولیه و فرآیند تولید فراتر از استانداردهای داخلی و حتی بین‌المللی است. همچنین حفظ رنگ، طعم و بوی اصیل و واقعی هر ماده غذایی، اطمینان از سلامت محصول و عدم استفاده از مواد شیمیایی و هم‌اندازه و هم‌شکل بودن از لحاظ ظاهری از دیگر مواردی هستند که اهمیت ویژه‌ای بدان‌ها بذل می‌شود.

بستنی طلای برج میلاد که در برهه‌ای از زمان توجه مخاطبان خاص را برانگیخت، شکر قهوه‌ای که با بهره‌گیری از ساقه نیشکر مضرات شکر سفید را ندارد، نوشابه‌های انرژی‌زا که این روزها توجه قشر جوان را شدیدا به خود معطوف کرده و برنج ممتاز که پای ثابت سفره هر ایرانی است، از جمله محصولات پرمخاطب لاکچری‌پسندها به شمار می‌آیند.

در پایان یادآور می‌شود که به نظر می‌رسد استقبال مردم کشورمان از محصولات غذایی ارگانیک خوب است، اما مشکلاتی مانند قیمت بالا و همچنین تنوع کم این محصولات باعث شده که این مصرف آنها آن‌چنان که باید در بین مردم رواج نداشته باشد، لذا برای توسعه این صنعت غذایی مفید برای انسان و محیط زیست، باید با فرهنگسازی کارآمد قدم برداشت و برندهای مطمئن فعال در حوزه محصولات ارگانیک را به هموطنان معرفی کرد تا از این منظر در مسیر توسعه سلامت جسم و روان ایرانیان با هدف آینده‌ای عاری از بیماری و برخوردار از محیط زیست مطلوب حرکت کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیولاو - LIVE LOVE

این فعالیت در چارچوبی خانوادگی و به روشی سنتی از سال 1750 میلادی آغاز به کار نموده است. با گذر از فراز و فرود روزگاران، امروز با توجه به گسترش ارتباطات به تازگی با ثبت برندی انگلیسی وارد فضای صادرات شده است. شکل گیری برند LIVE LOVE جهت ارتباط با مخاطبان وسیع تر بوده است. قسمتی از محصولات این برند بدلیل ارج نهادن به مخاطبان خاص خود، برای عرضه در بازار داخلی اختصاص داده شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]