اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394093051061500

سلامت شهروندان، سلامت زمین

اهدای ماسک‌های تنفسی در شهرهای بزرگ ایران

کد: 1394093051061500

https://goo.gl/ScnBc4

، تهران , (اخبار رسمی): به‌منظور حفظ سلامت شهروندان در شرایط آلودگی هوا، فروشگاه اینترنتی «دیجی‌کالا» با شعار «سلامت شهروندان، سلامت زمین» به همراه سفارش مشتریان، ماسک‌های تنفسی فیلتردار توزیع می‌کند.

اهدای ماسک‌های تنفسی در شهرهای بزرگ ایران

طرح توزیع ماسک‌های فیلتردار برای خریدهایی که از 30 آذرماه ثبت می‌شوند، به مدت 2 روز در شهرهایی با شرایط اضطرار، اجرا می‌شود.

بسیاری از افراد در روزهایی که آلودگی هوا به نقطه اضطرار رسیده و مدارس تعطیل شده است، از ماسک‌های معمولی که به ماسک‌های جراحی معروف هستند استفاده می‌کنند که این ماسک‌ها به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سلامت و بهداشت هیچ‌گونه تاثیری در مواجهه افراد با ذرات معلق ندارد.

این کارشناسان معتقدند؛ ماسک‌های فیلتردار که از الیاف به هم پیچیده ساخته شده است، فضایی برای عبور ریزترین گرد و غبارها باقی نمی‌گذارد و فیلتر جهت خروج هوای بازدمی بسیار مفید است که می‌تواند افراد را در محیط بیرون از تاثیرات منفی آلودگی هوا دور نگه دارد.

بر همین اساس فروشگاه آنلاین دیجی کالا،  نیز با توجه به اهمیت سلامت افراد، توصیه می‌کند شهروندان هنگام آلودگی شدید هوا در طول روز حتی‌المقدور در خانه بمانند و در صورتی که برحسب ضرورت نیاز به خروج از منزل داشتند، حتما از ماسک‌های تنفسی فیلتردار استفاده کنند.

گفتنی است که طرح توزیع ماسک‌های فیلتردار برای خریدهایی که از 30 آذرماه ثبت می‌شوند، به مدت 2 روز در شهرهایی با شرایط اضطرار، اجرا می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | محیط زیست

رویدادمرتبط های:

| آغاز طرح توزیع ماسک‌های فیلتردار در دیجیکالا | پایان طرح توزیع ماسک‌های فیلتردار در دیجیکالا