اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394100551214772

کنفرانس صادرکنندگان ایران به کشورهای همسایه و جاده‌ابریشم برگزار می‌شود

کد: 1394100551214772

https://goo.gl/oSa6Cq

، تهران , (اخبار رسمی): کنفرانس صادرکنندگان ایران در تاریخ 16بهمن 1394 با هدف معرفی ایران و پتانسیل‌های آن به عنوان قطب صادرات منطقه و راهکارهای مؤثر در تجارت بین‌الملل با حضور نمایندگان بیش از 700 شرکت‌کوچک و متوسط (SMEs) توسط «شرکت زودل» در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

کنفرانس صادرکنندگان ایران به کشورهای همسایه و جاده‌ابریشم برگزار می‌شود

در این کنفرانس از متخصصین تجارت بین‌الملل، متخصصین حقوقی، رایزنان بازرگانی ایران در سایر کشورها، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، سازمان گمرک، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت DHL دعوت شده است تا پیرامون صادرات، مشکلات و چالش‌های پیش روی شرکت‌ها و راهکارهای مقابله با آنها سخنرانی کنند

مدت زیادی از دستیابی به توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای 1+5 نمی‌گذرد، با این حال در همین زمان کوتاه تعامل اقتصادی ایران با سایر کشورها وارد مرحله و فصل تازه‌ای شده است. تاکنون نمایندگان اقتصادی برخی کشورها از این فرصت استفاده کرده و با مقامات دولت ایران در خصوص شروع مجدد فعالیت خود در ایران صحبت کرده‌اند. به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای شرکت‌های ایرانی به خصوص شرکت‌های کوچک و متوسط که تا به حال شانسی برای صادرات کالاهای خود نداشته‌اند، فراهم شده است تا بتوانند صادرات به سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه و جاده ابریشم را شروع کنند.

برخلاف تصور مدیران بسیاری از شرکت‌ها که کالاهای ایرانی بازاری برای صادرات ندارند، گزارش ارائه‌شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که در سال 1393 حجم صادرات کالاهای غیرنفتی از ایران 31،119 میلیون دلار بوده و این گزارش مهر تایید بر این موضوع بوده که صادرات از ایران امکان‌پذیر است.

 

موضوعات کنفرانس صادرکنندگان ایران

در کنفرانس صادرکنندگان ایران (conf.zoodel.com) در ابتدا با توجه به روند صادرات در سال‌های اخیر، شرکت‌کنندگان با کشورهایی که پتانسیل واردات از ایران را دارند و نیز کالاهای اساسی مورد نیاز آنها آشنا خواهند شد. پس از آن راهکارهای ورود به بازار بین‌الملل با استفاده از اینترنت مطرح شده  و در ادامه، مقررات، شرایط حمل‌ونقل و قوانین حقوقی حاکم بر صادرات از ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

از تجربیات مفید شرکت در این کنفرانس، آشنایی با شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌ها صادرات انجام داده‌اند. آنها از تجربیات خود، مشکلات و چالش‌هایی که پیش رو داشتند و راهکارهای مناسب رفع آنها سخن خواهند گفت.

از دیگر مواردی که در این کنفرانس مطرح خواهد شد، روش‌های تامین مالی، فروش و بازاریابی در تجارت بین‌الملل و چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید در بازارهای فرامرزی است.

شایان ذکر است که در این کنفرانس از متخصصین تجارت بین‌الملل، متخصصین حقوقی، رایزنان بازرگانی ایران در سایر کشورها، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، سازمان گمرک، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت DHL دعوت شده است تا پیرامون صادرات، مشکلات و چالش‌های پیش روی شرکت‌ها و راهکارهای مقابله با آنها سخنرانی کنند.

 

محورهای کنفرانس صادرکنندگان ایران

  • بررسی پتانسیل بازارهای کشورهای همسایه و جاده ابریشم و معرفی ایران به عنوان قطب صادرات منطقه (در این بخش آمار مبادلات ایران و سایر کشورها در خصوص کالاهای غیرنفتی بحث خواهد شد).
  • بررسی تجربیات صادرکنندگان ایرانی (شرکت‌هایی که در زمان تحریم‌ها به عراق، ترکیه و افغانستان صادرات داشته‌اند).
  • بررسی راهکارهای صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط (در این رابطه روش‌های تأمین مالی، حمل‌ونقل، گواهینامه‌ها و مقررات، فروش و بازاریابی در تجارت بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت).

 

میزبان کنفرانس صادرکنندگان ایران

لازم به توضیح است که «شرکت زودل» (zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت شرکت‌های ایرانی به خصوص کمک به صادرات از ایران تاسیس شده است تا با ارائه راهکارهای مناسب در بستر تجاری خود، کسب‌وکار شرکت‌ها را بهبود بخشد و شرایطی را برای آنان مهیا سازد تا به سرعت وارد تجارت بین‌الملل شوند.

ابزارها و راهکارهایی که شرکت زودل جهت ارائه به شرکت‌های کوچک و متوسط در نظر گرفته، به شرح زیر است:

1. ارتباطات

در بستر تجاری زودل، محصولات به فارسی و انگلیسی معرفی شده و امکان برقراری ارتباط بین شرکت‌های ایرانی و خارجی با بهره بردن از مترجمان مجرب فراهم شده است.

2. کسب‌وکار بالقوه

وجود اطلاعات چندین هزار شرکت در دیتابیس زودل این امکان را ایجاد کرده است که یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و همچنین تامین‌کننده برای خریداران به راحتی میسر شود.

3. بررسی شرکت‌ها

از خدمات زودل می‌توان به احراز هویت و همچنین و رتبه‌بندی مالی شرکت‌ها اشاره کرد تا اعتماد متقابل برای شرکت‌هایی که برای اولین بار با یکدیگر معامله می‌کنند، فراهم شود.

4. پرداخت امن (حساب ایمن)

در صورت استفاده از خدمت زودپرداخت (پرداخت امن یا Escrow) زودل با کاهش ریسک کلاهبرداری، معامله را برای طرفین قرارداد تضمین می‌کند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس صادرکنندگان94 به سایت conf.zoodel.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 78-88704677 (خانم سپهری) تماس حاصل فرمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| برگزاری کنفرانس صادرکنندگان ایران