اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102751844966

اولین کتاب آموزش تخصصی بادیگارد در ایران منتشر شد

کد: 1394102751844966

http://j.mp/1n44k0Q

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با توجه به افزایش تهدیدات جانی در سطح منطقه و جهان، بحث حفاظت شخصی اهمیت ویژه‌ای دارد و همواره افرادی در سطح جامعه خواهند بود که در مقایسه با دیگران، به سطح بیشتری از امنیت و اقدامات حفاظتی نیازمند هستند. اما طبق اصل اول حفاظت، هر فرد مسئول امنیت خودش است؛ بنابراین می‌توان با آموزش و ارائه دستورالعمل‌های لازم از بسیاری اتفاقات ناگوار جانی و مالی پیشگیری کرد.

اولین کتاب آموزش تخصصی بادیگارد در ایران منتشر شد

در فصل دوم کتاب به خواننده آموزش داده شده است که چگونه با رعایت چند نکته ساده امنیت محل سکونت را بدون نیاز به محافظ یا نیروی امنیتی تأمین کند.

کتاب آموزش تخصصی بادیگارد نوشته میلاد ولیئی، مناسب مدیران، بازرگانان، افراد فعال در زمینه حفاظت شخصی و افرادی است که نیازمند حفاظت از جان و مال خود هستند. در این کتاب کلیه نکات و دستورالعمل‌های ارائه‌شده با این دید طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند که قابل‌اجرا در زندگی روزمره باشند؛ زیرا هر فردی زندگی شخصی و وجهه اجتماعی دارد و هدف از این آموزش‌ها برقراری رابطه درست بین نیازهای زندگی و اقدامات امنیتی است.

دستورالعمل‌های ارائه‌شده در این کتاب در سخت‌ترین شرایط امنیتی به‌ کار رفته و نتیجه‌بخش بوده است، به عنوان مثال در فصل دوم کتاب به خواننده آموزش داده شده است که چگونه با رعایت چند نکته ساده امنیت محل سکونت را بدون نیاز به محافظ یا نیروی امنیتی تأمین کند.

در فصل سوم کتاب به موضوع مسافرت‌ها و حتی سفرهای کاری به خارج از کشور و در فصل چهارم به حفاظت در نقل و انتقالات (اتومبیل، قطار و...) پرداخته شده است. این کتاب که توسط انتشارات راز نهان منتشر شده، اطلاعاتی درخصوص نحوه محافظت افراد در برابر شرایط گوناگون ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود رایگان 3 فصل اول کتاب به آدرس www.ibo-bodyguards.com/Book.pdf  و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ibo-bodyguards.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی بادیگارد ( IBO )

آکادمی بادیگارد (IBO) یک نهاد غیردولتی و خصوصی بوده و هیچـگونه وابستگی به نهاد یا ارگــانی ندارد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا به علم روز و تخصصی حفاظت دسترسی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین علل آسیب‌پذیری سازمان‌ها نبود آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای است که ما برای برطرف کردن این آسیب به شما کمک خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تجهیزات ورزشی