اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394103051950488

برپایی کارگاه یک‌روزه Big Data در حاشیه کنفراس بین‌المللی باشگاه مشتریان

شمارش معکوس برگزاری کنفراس بین‌المللی باشگاه مشتریان آغاز شد

کد: 1394103051950488

https://goo.gl/VidkuA

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان با هدف تجزیه و تحلیل به‌روز و کاربردی در حوزه‌های باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری مشتریان برگزار می‌شود. رویکرد این کنفرانس معرفی و تقدیر از باشگاه‌ مشتریان داخل کشور است.

شمارش معکوس برگزاری کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری

به گفته دبیر کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان «این کنفرانس البته ابعاد دیگری مانند مدیریت روابط مشتریان، مدیریت تجربه مشتری، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا، راهکارهای مبتنی بر موبایل و غیره پس از یک سال کار مطالعاتی، ارتباط با مراکز علمی دنیا و رصد راهکارهای نوین جهانی صنعت وفاداری دارد.»

علیرضا جعفری در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان در کسب‌وکار و برگزاری رویدادهایی نظیر کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان گفت: «اغلب افراد فعال در کسب‌وکار با این نکته موافقند که مشتریان بلندمدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند، چراکه یکی از ابزارهای مناسب دنیای کسب‌وکار امروز برای حفظ مشتری‌،‌ ایجاد باشگاه مشتریان است. در واقع‌ باشگاه مشتریان یکی از فعالیت‌های بازاریابی رابطه‌ای است که به جای تمرکز بر جذب مشتری‌، بر حفظ مشتریان فعلی تاکید دارد.»

در چهارمین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان افراد فعال این حوزه از جمله: علیرضا جعفری، دبیرکل کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی باشگاه مشتریان، راویندرا  باگوانانی،  مهندس هوانوردی با تمرکز بر مدیریت شرکت‌های هواپیمایی، علی ربای، سخنران حرفه‎ای کنفرانس‎های مختلف BIG DATA در امارات، انگلستان، مالزی و یکی از 100 نفر برتر تاثیرگذار جهان در زمینه BIG DATA سخنرانی می‌کنند.

تاریخ برگزاری این کنفرانس 8 بهمن است و در حاشیه این کنفرانس یک کارگاه آموزشی با عنوان کارگاه یک‌روزه Big data با حضور علی ربای، مشاور و دانشمند علوم داده‌ها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این کنفرانس با شماره 88368817 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت مرکز تخصصی باشگاه مشتریان به آدرس www.customersclubcenter.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهریاسان

شرکت طراحی سایت مهریاسان از سال 1382 فعالیت خود را در تهران آغاز نموده و "ارائه رهکارهای دیجیتالی جهت توسعه کسب و کارها" را محور اصلی فعالیت خود قرار داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]