اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112953163550

مشکلات صنعت مراکز تماس در سومین سمینار سراسری این صنعت بررسی شد

کد: 1394112953163550

http://j.mp/1Vuha3X

، تهران , (اخبار رسمی): سومین سمینار سراسری مراکز تماس با محوریت ایجاد انگیزه و گیمیفیکیشن (Gamification) در جهت بالا بردن کارآیی و بهره‌وری سامانه‌های ارتباط با مشتریان، 27 بهمن‌ماه برگزار شد. در این سمینار تخصصی، متدها و روش‌های نوین این صنعت در مدیریت نیروی انسانی و ایجاد انگیزه در آنها جهت کاهش هزینه‌های استخدام و نگهداشت این نیروها و همچنین افزایش کارآیی آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2016

محمدعلی قنادیان، دبیر سمینار و مدیر شرکت آمیزه برگزارکننده سمینارهای مراکز تماس دراین سمینار به تشریح اهمیت این صنعت و تاثیر آن در ایجاد تمایز در شرکت‌ها پرداخت و چالش‌های مهم این صنعت و مقایسه معیارهای و وضعیت کنونی این صنعت در ایران با سایر دنیا و کشورهای پیشرو در این حوزه را برشمرد

سومین سمینار سراسری مراکز تماس 27 بهمن‌ماه در سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی با حضور بزرگان و فعالان این صنعت برگزار شد. در این سمینار که با محوریت انگیزش در کارشناسان و مدیران مراکز ارتباط با مشتریان و تاثیر آن در بالا رفتن سطح کیفی ارائه خدمات در این مراکز برپا شده بود، اساتید این حوزه به ایراد سخنرانی پرداختند و نقطه‌نظرات خود را در این خصوص بیان داشتند.

محمدعلی قنادیان، دبیر سمینار و مدیر شرکت آمیزه برگزارکننده سمینارهای مراکز تماس در ابتدای این سمینار به تشریح اهمیت این صنعت و تاثیر آن در ایجاد تمایز در شرکت‌ها و یکی از عوامل مهم موفقیت آنها در رقابت با سایر رقبا، مخصوصا در دوران جدید پرداخت.

وی چالش‌های مهم این صنعت و مقایسه معیارها و وضعیت کنونی این صنعت در ایران با سایر دنیا و کشورهای پیشرو در این حوزه را برشمرد و دلایل اصلی فرسایش و کاهش کارکرد نیروهای مراکز تماس و نیز خروج کارشناسان را بررسی کرد. در ادامه نیز رضا دولتیار باستانی، روش‌های کنترل و مدیریت استرس که از عوامل بسیار تاثیرگذار در فرسایش و کاهش بهره‌وری مراکز تماس است را تشریح کرد.

یکی از محورهای اصلی و بسیار جذاب این سمینار نیز که مبحث استفاده از المان‌ها و عناصر اصلی بازی (Gamification) در ایجاد انگیزه در کارشناسان مراکز تماس بود نیز توسط مهندس محمود فریدونی و در ادامه توسط مهندس علیرضا جعفری مورد بحث و بررسی عمیق قرار گرفت.

یکی از اتفاقات بسیار جالب و متفاوت این سمینار نسبت به سایر سمینارها، بررسی نمونه‌های عملیاتی و تجربیات فعالان این حوزه بود که بسیار هم موردتوجه شرکت‌کنندگان در این سمینار قرار گرفت. مرکز فوریت‌های برق مشهد، شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت سفیر آبی آرام در این سمینار به بیان تجربیات خود پرداختند.

سمینار مراکز تماس در سومین دوره خود کوشید تا راهکارهایی عملیاتی برای حل چالش‌های مراکز تماس ارائه دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آمیزه

شرکت آمیزه، به عنوان تنها شرکت تخصصی در حوزه آموزش و مشاوره مراکز تماس در کشور فعالیت خود را با تمرکز بر علمی سازی طراحی و بهره برداری از مراکز تماس آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]