اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120453432518

برگزاری همایش بین‌المللی شرق‌شناسی، تاریخ وادبیات پارسی در ارمنستان

کد: 1394120453432518

http://j.mp/1mWXJEZ

، بوشهر , (اخبار رسمی): همایش بین‌المللی شرق‌شناسی، تاریخ و ادبیات پارسی در تارخ 26 ماه می 2016 میلادی با همکاری مشترک دانشگاه دولتی ایروان ارمنستان، دانشگاه دولتی خجند تاجیکستان، دانشگاه دولتی ایلیا گرجستان، موسسه P.S.R Kulturella Forening سوئد، با حمایت علمی رئیس دپارتمان مطالعات ایران‌شناسی دانشگاه هامبورگ در محل دانشگاه ایروان ارمنستان برگزار خواهد شد.

همایش بین المللی شرق شناسی، تاریخ وادبیات پارسی - 26 می 2016 دانشگاه دولتی ایروان ارمنستان

ریاست همایش به طور مشترک بر عهده دکتر اصغر دادبه از چهره‌های ماندگار ادبیات عرفانی و فلسفه اسلامی و از برجسته‌ترین اساتید ایرانی و پروفسور وارتان وسکانیان، رئیس کرسی ایرانشناسی دانشگاه ایروان ارمنستان و از کارشناسان و پژوهشگران برجسته مسائل ایران است

به گزارش روابط عمومی شرکت مبین، ریاست همایش به طور مشترک بر عهده دکتر اصغر دادبه از چهره‌های ماندگار ادبیات عرفانی و فلسفه اسلامی و از برجسته‌ترین اساتید ایرانی و پروفسور وارتان وسکانیان، رئیس کرسی ایرانشناسی دانشگاه ایروان ارمنستان و از کارشناسان و پژوهشگران برجسته مسائل ایران است. دکتر نورعلی نورزاد، رئیس کرسی ادبیات فارسی دانشگاه دولتی خجند و عالم برجسته سال 2015 تاجیکستان و از اساتید برجسته حوزه ادبیات فارسی در آسیای میانه نیز به عنوان دبیر علمی همایش در این مراسم حضور دارد.

همایش دارای دبیرخانه مرکزی در ایران، دبیرخانه آسیای میانه در تاجیکستان، دبیرخانه قفقاز در ایروان و دبیرخانه اروپا در سوئد است تا امکان مشارکت بیشتر و ساده‌تر را برای دانش‌پژوهان علاقه‌مند در سراسر جهان فراهم آورد.

پژوهشگران می‌توانند به یکی از دو روش ارائه به صورت حضوری و ارائه به شکل آنلاین در این همایش شرکت داشته باشند تا افرادی که مقالاتشان پذیرفته می‌شود، بتوانند مطابق شرایط خود درباره نحوه حضور تصمیم‌گیری کنند.

صدور گواهینامه معتبر بین‌المللی پذیرش مقاله، حضور و سخنرانی در همایش، امکان انتشار و نمایه‌سازی مقالات در ژورنال‌ها و وب‌سایت‌های معتبر داخلی و خارجی، دریافت بسته علمی، پذیرایی میان‌جلسه و یک وعده ناهار و همچنین بازدید از شهر تاریخی ایروان از دیگر قابلیت‌های شرکت در این همایش خواهد بود. همایش علاوه بر فراخوان مقالات، دارای سخنران‌های برجسته داخلی و خارجی، کمیته علمی معتبر و ساختار سازمانی بین‌المللی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی Adabiatfarsi.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبین

موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای پروانه فعالیت موسسات فناوری از پارک علم و فناوری خلیج فارس، عضو انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری جهان (IASP)، با پنج سال سابقه حرفه ای در انجام پژوهش های کاربردی، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش های علمی و .... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]