اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395030856364774

نیروی کار پیش شرط مهم اقتصاد مقاومتی است

بهبود اقتصاد ایران از مسیر ارتقاء سطح کیفی محصول

کد: 1395030856364774

https://goo.gl/fvGd5J

، شیراز , (اخبار رسمی): سید محمد اسماعیل راهنما مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه ارمغان کارفرمای برتر استان فارس

با توجه به نام‌گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، یکی از مهمترین راه‌حل‌های تحقق این آرمان، توجه بیش از پیش به نیروی انسانی است. حال در شرایطی که تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی و تعدیل نیرو کار از جمله مشکلات اقتصادی است، این مبحث اهمیت بیشتری می یابد.
بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در سال گذشته هم به دلیل مشکلات اقتصادی یا به مرحله تعطیلی رسیدند و یا مجبور به تعدیل نیرو شدند. حال در این وضع پرسش این است که در این شرایط ، چه چیزی می‌تواند تعیین‌کننده و درنقش راه حل ظهور کند؟ پاسخ این پرسش تنها در توجه به کیفیت محصولات است. زیرا تولید و عرضه محصولات با کیفیت عامل حفظ بقا در بازار و حتی کسب بازارهای جدید است.
از همین رو ، آنچه که در این پروسه تعیین‌کننده است نیروی کار ماهر و متخصص است. مهمی که در وهله اول در یک ساختار آموزشی درست محقق می‌شود.
وابستگی و پیوستگی نهادهای آموزشی، سازمان‌های فعال در حوزه اشتغال و تأمین منابع انسانی، واحدهای اقتصادی و به طور کلی چرخه تولید اقتصادی همه و همه در راستای پاسخگویی به نیاز نیرو جوان و بالقوه ایرانی برای حضور در چرخه اقتصادی است.
جایگاه و اهمیت نیروی کار به عنوان یکی از عوامل مؤثر در چرخه اقتصادی، در فرهنگ دینی و ملی ایرانی نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است. نیروی کار از پیشتازان توسعه و پیشرفت در یک کشور محسوب می‌شوند که به عنوان سرمایه‌های فکری و بازوی حرکت چرخه تولید شناخته می‌شود.
تحقق آرمان‌های کشور و حرکت در مسیر توسعه جز با همراهی و تعامل منابع ارزشمند انسانی با نهادهای مسئول و سیاست‌گذاری‌های واقع‌بینانه محقق نمی‌شود.
در مجموع جای خوشحالی دارد که ما در خانواده مانی ماس( شیر ارمغان) توانستیم با بهره‌مندی از نیروی کار متخصص و آموزش دیده همین موانع اقتصادی را در سال گذشته پشت سر بگذاریم.
اتفاقی که با تکیه بر این نیروی کار و با ارتقاء سطح کیفیت محصولات محقق شد و می تواند در دیگر شرکت های ایرانی نیز اجرایی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانی ماس

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (سهامی خاص) با عنوان تجاری مانی ماس درسال 1366 به منظور تامین بخشی از نیاز لبنیات کشور در شهرستان فسا تاسیس گردید.این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع لبنی با بهترین کیفیت توسط جدیدترین دستگاه ها وماشین آلات بادانش فنی روز دنیا آغاز به کار نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]