اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032657244806

آپ با ستاره های سینما همراه شد

برگزاری جشنواره آب با مشارکت آپ

کد: 1395032657244806

http://j.mp/1XWdH36

، تهران , (اخبار رسمی): آپ به عنوان استارتاپی سبز شیوه های پرداخت غیر حضوری و نوآورانه ای را برای کاربران مهیا می سازد که در راستای حفظ و حمایت از محیط زیست است. از خدمات آپ می توان به شیوه پرداخت موبایلی با کد دستوری #733*، اپلیکیشن آپ، درگاه های پرداخت اینترنتی IPG و ارائه پایانه های پرداخت فروشگاهی POS نام برد.

جشنواره آب با مشارکت آپ به داوری آثار برگزیده رسید

دومین دوره این جشنواره توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و حمایت شرکت آسان پرداخت در حال برگزاری است. گفتنی است شرکت آسان پرداخت با نام تجاری آپ حمایت از این رویداد فرهنگی را بر عهده دارد و حامد منصوری مدیر عامل آسان پرداخت عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره است.

داریوش فرهنگ، احمدرضا درویش، محمدحسین لطیفی، مهدی پاکدل و مجید رجبی معمار، 30 اثر انتخاب شده برای بخش فیلم جشنواره فیلم و عکس «گزارش یک نگرانی» را داوری می کنند و علیرضا زرین دست، ساعد نیک ذات و علی نیک رفتار به داوری 70 اثر انتخاب شده در بخش عکس می پردازند. سید جواد رضویان (دبیر اجرایی جشنواره ) گفت : خوشبختانه با همراهی اساتید سینما، توانستیم به ترکیب بسیار ایده آل و تحسین برانگیزی بر ای داوری جشنواره برسیم که این موضوع، حساسیت بالا و دغدغه همیشگی هنرمندان ما را نسبت به موضوع آب نمایان می کند.

گفتنی است ،دومین دوره این جشنواره توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و حمایت شرکت آسان پرداخت در حال برگزاری است. شرکت آسان پرداخت با نام تجاری آپ حمایت از این رویداد فرهنگی را بر عهده دارد و حامد منصوری مدیر عامل آسان پرداخت عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره است. آپ پیش از این نیز در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود در دیگر فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی حافظ محیط زیست شرکت داشته که از جمله  آن می توان به مشارکت در برگزاری جشنواره نفس های شهر با موضوع توجه به آلودگی هوا و حمایت غذایی از قوهای مهاجر تالاب سرخرود اشاره کرد. ضمن اینکه آپ به عنوان استارتاپی سبز شیوه های پرداخت غیر حضوری و نوآورانه ای را برای کاربران مهیا می سازد که در راستای حفظ و حمایت از محیط زیست است. از خدمات آپ می توان به شیوه پرداخت موبایلی با کد دستوری #733*، اپلیکیشن آپ، درگاه های پرداخت اینترنتی IPG و ارائه پایانه های پرداخت فروشگاهی POS نام برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]