اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033158135228

درایران پلاک

آگهی رایگان خرید و فروش خودرو تمدید شد

کد: 1395033158135228

http://j.mp/28J5gWM

، تهران , (اخبار رسمی): امکان ثبت آگهی رایگان خرید و فروش خودرو در وب‌ سایت اختصاصی خودرو تحت عنوان «ایران‌پلاک» فراهم شد.

ثبت آگهی رایگان خرید و فروش خودرو در ایران پلاک برای مدت محدود تمدید شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران پلاک, این سایت این امکان را فراهم کرده است که افراد بتوانند به صورت کاملا رایگان در سایتی که فقط در زمینه خودرو فعالیت می کند آگهی فروش خودروهای خود را ثبت کنند .سایت خرید و فروش خودرو ایران پلاک  با طراحی در تمام دستگاه ها (موبایل,تبلت,کامپیوتر)  و نرم افزار اندروید با طراحی زیبا و کاربردی آسان زمینه ای را فراهم کرده تا تمام قشرهای مختلف بتوانند به راحتی از خدمات آن استفاده کنند . این امر با هدف فرهنگ سازی در زمینه استفاده از خدمات اینترنتی در کنار خدمات سنتی که افراد برای ثبت آگهی های فروش خودرو خود استفاده می کنند راه اندازی شده است. 

این خدمات برای تمام افراد در همه شهرهای ایران قابل استفاده است و ایران پلاک محدودیتی در خدمات خود برای افراد ندارد.

نکته قابل توجه دیگر این است که ایران پلاک علاوه بر تعرفه رایگان خود تعرفه های دیگری که با ویژگی های خاص برای افرادی که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می کنند مانند نمایشگاه ها و نمایندگی های خودرو و افرادی که به صورت آزاد خرید و فروش می کنند دارد که از ویژگی بارز این تعرفه ثبت آگهی به صورت نامحدود است, این تعرفه به مدت محدودی رایگان است  و هیچ هزینه ای برای افراد ندارد. 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایران پلاک به آدرس https://iranpelak.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فراز پلاک ماندگار

گروه ایران پلاک با نگاهی نو با ایده و طراحی هایی با پشتوانه علمی تلاش خود را در جهت ایجاد دهکده مجازی خودرو قدم برمی‌دارد تا باعث ارتقای صنعت خرید و فروش و کیفیت آن در زندگی مردم عزیز و کشورمان شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]