اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042063985572

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی خبر داد

نصب 45 هزار صندلی دراستادیوم آزادی

کد: 1395042063985572

http://goo.gl/GepPMO

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور با بیان این که روزانه حدود 750 صندلی در طبقه دوم استادیوم آزادی در حال نصب است، گفت: تا بیست مرداد ماه صندلی گذاری این استادیوم به پایان می رسد.

پایان نصب 45 هزار صندلی استادیوم آزادی تا بیست مرداد ماه

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مصطفی مدبر در خصوص روند عملیات صندلی گذاری طبقه دوم استادیوم آزادی افزود: پیرو دستور دکتر گودرزی، با شروع سال 95 این عملیات با برنامه ریزی آغاز و تولید چهل و سه تا چهل و پنج هزار صندلی به مناقصه گذاشته شد.

وی با تاکید به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی، گفت: بر اساس ارزیابی کیفی و نظر اداره استاندارد کشور، یکی از سه شرکت کننده در مناقصه، تولید چهل و پنج هزار صندلی را آغاز کرد.

وی با بیان این که روزانه حدود هفتصدو پنجاه صندلی در طبقه دوم استادیوم آزادی در حال نصب است و این تعداد به هزار عدد افزایش خواهد یافت، افزود: تا بیست مرداد ماه و پیش از آغاز مقدماتی جام جهانی، عملیات صندلی گذاری پایان می یابد که این استادیوم در مجموع دارای نود و پنج هزار صندلی خواهد شد.

مدبر ادامه داد: با وجود مشکلات اعتباری این الزام را ایجاد کردیم که تا پایان تخصیص بودجه عمرانی، پرداختی به شرکت تولید کننده صورت نگیرد؛ تا کنون پرداخت این بودجه میسر نشده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی در ادامه، با بیان این که تنها 10 درصد از سکوها دارای مشکل و نیازمند ترمیم است، گفت: مابقی سکوها مشکلی ندارد که با تقویت بتن ها و وضعیت مناسب پلیمری و شیمیایی این صندلی ها، استادیوم با استانداردهای روز جهانی هماهنگ خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت ظاهری این صندلی ها نیز اظهار داشت: به منظور ایجاد هارمونی مناسب، شکل و رنگ صندلی های طبقه دوم مانند طبقه اول طراحی و در نظرگرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی‌ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در مجلس هشتم تشکیل شد.[3] این سازمان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسائل مربوط به ورزش و جوانان در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مکان‌های ورزشی