اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064115575

ظرف مدت یک سال

باشگاه ها باید مجوز آکادمی دریافت کنند

کد: 1395042064115575

https://goo.gl/YJ8GS8

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال تاکید کرد باشگاه های لیگ برتر و دسته اول ظرف مدت یک سال باید مجوز آکادمی باشگاه ها را دریافت کنند.

باشگاه های لیگ برتری و لیگ یک باید یکساله مجوز آکادمی دریافت کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی-مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال گفت: با توجه به دیدگاه مثبت رئیس فدراسیون در خصوص تاسیس آکادمی باشگاهها، قرار است تا باشگاههای لیگ برتر و دسته یک ظرف مدت یک سال مجوز تاسیس آکادمی را دریافت کرده و فعالیتهای خود را مطابق آیین نامه در این زمینه آغاز کنند.
وی گفت: با توجه به آیین نامه مربوطه به تشکیل اکادمی در باشگاهها، هر باشگاهی باید یکسری زیر ساختهای اولیه را داشته باشد تا بتواند مجوز تاسیس آکادمی بگیرد. وجود خوابگاه، امکانات ورزشی، آموزشی، رفاهی و پزشکی، داشتن حداقل دو زمین استاندارد فوتبال پایه، داشتن یک زمین استاندارد چمن مصنوعی، داشتن زمین چمن طبیعی و در نهایت وجود برنامه توسعه جوانان در آکادمی باشگاهها که شامل فعالیت دو تیم در رده سنی 15 تا 21 سال، فعالیت یک تیم در رده سنی 10 تا 14 سال، فعالیت یک تیم در رده سنی زیر 10 سال و فعالیت یک تیم در رده سنی زیر 8 سال است که از شرایط اخذ مجوز باشگاهها محسوب می شود.
مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال در ادامه درباره برگزاری فستیوال های فوتبال پایه دختران و پسران گفت: مطابق سالهای گذشته آکادمی ملی فوتبال برگزاری فستیوال های شهرستانی، استانی و ملی را در دستور کاری خود داشته و هر سال با نظارت بیشتر و دقیق تر، سعی بر برگزاری فستیوال ها به بهترین شکل ممکن دارد.
وی گفت: قرار است تا فستیوال های فوتبال پایه در سه سطح شهرستانی که از روز شنبه آغاز شده و تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت، در سطح استانی از 10 مرداد ماه آغاز و تا 31 این ماه باید برگزار شود و در نهایت دومین فستیوال ملی بانوان از 16 تا 19 شهریور ماه و چهارمین فستیوال ملی پسران از 20 تا 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
دکتر زارعی در ادامه با تاکید بر نظارت فعالیت و برگزاری فستیوال های شهرستانی و استانی گفت: برنامه ریزی های کاملی برای نظارت دقیق  به منظور با کیفیت برگزار شدن فستیوال ها در دستور کاری خود قرار داده ایم و با انتخاب مدیران فنی، نظارت کاملی بر نحوه عملکردشان داشت و فرآیند استعدادیابی را زیر نظر خواهیم داشت.
وی در پایان گفت: خوشبختانه با برگزاری فستیوال ها، اکنون شاهد بازدهی مطلوب بازیکنان در رده های سنی پایه هستیم به طوری که حدود 65 درصد از بازیکنانی که در فستیوال حضور داشته و انتخاب می شوند، در رده سنی زیر 14 سال و در فستیوال آسیایی شرکت کردند و این امر نشان می دهد که برگزاری فستیوال ها تا چه حد مثمر ثمر بوده و در راستای رشد و توسعه فوتبال پایه کشور موفق عمل کرده ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

باشگاه‌ها