اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264695247

با ارایه مدرک رسمی 25 مرداد برگزار می شود

دومین کارگاه آموزش طراحی و راه اندازی سایت

کد: 1395042264695247

http://goo.gl/aMnHtk

، مشهد , (اخبار رسمی): دومین کارگاه آموزشی طراحی و راه اندازی سایت، فروشگاه اینترنتی و سئو روز دوشنبه 25 مرداد ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

دومین کارگاه آموزش طراحی و راه اندازی سایت

دومین کارگاه آموزش طراحی و راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی و سئو به ارائه روش های طراحی، نصب و راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی به صورت تئوری و عملی و کاربردی می پردازد.

از انتخاب و خرید دامنه و هاست سایت تا راه اندازی پروژه آماده شده به مشتری و تمام نکات مهم در زمان طراحی و راه اندازی سایت در این کارگاه ها مطرح می شود و تمام مراحل انجام کار به طور کامل با ایجاد سایت و فروشگاه اینترنتی و روش اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و نصب درگاه بانکی از ابتدا تا انتها در زمان کارگاه ها اجرا می شود.

این کارگاه ها با مجوز شرکت تعاونی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در 25 مرداد 1395 در مشهد برگزار می شود

در این کارگاه های آموزشی سعی شده با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق سخنرانی اساتید، مشاوران و مدیران متخصص حوزه طراحی و توسعه وب تجارت الکترونیک دیجیتال مارکتینگ و نیز ارائه تجربیات و نتایج زمینه‌های کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌ وکار، مدیران و دانشگاهیان و کلیه فعالان حوزه اینترنت فراهم شود.

مخاطبین کارگاه کلیه مدیران بخش خصوصی، صاحبان کسب و کار، دانشگاهیان،کارشناسان فروش، فعالان حوزه اینترنت و سایر علاقه‌مندان به کسب درآمد از اینترنت هستند.

قابل ذکر است، پکیج کاربردی و آموزشی شامل فایل  مطالب ارائه شده در همایش به همراه دی‌وی‌دی جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین قالب‌های  مطرح و حرفه ای مورد نیاز برای طراحان سایت  در روز کارگاه به صورت رایگان تقدیم شرکت کنندگان می شود. این قالب ها دارای قابلیت بروزرسانی از طریق سایت کارگاه بوده و تا یک سال به صورت رایگان می توانید آخرین نسخه از قالب ها را دریافت کنید.

گواهی آموزشی مربوط به کارگاه ها توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر و  به  شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش می‌توانند به آدرس سایت رسمی همایش www.wpsites.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زمان تغییر

تیم اجرایی و آموزشی زمان تغییر تجربه زیادی در آموزش، مشاوره و فعالیت در زمینه کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و شبکه های اجتماعی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان