اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766925600

با معرفی همراه اول

اپراتور برتر در چشم انداز 1404 مشخص شد

کد: 1395042766925600

https://goo.gl/peZrDp

، تهران , (اخبار رسمی): همراه اول جایزه اپراتور برتر را در همایش سیاست های صنعتی، تجاری و خدماتی در افق 1404 دریافت کرد.

اپراتور برتر در چشم انداز 1404 مشخص شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همایش سیاست های صنعتی، تجاری و خدماتی در افق 1404 روز شنبه 26تیر ماه با حضور علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، الهام امین‌زاده دستیار رئیس‌جمهور در امور شهروندی، محسن جلالی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، رحیم زارع رئیس فراکسیون 1404 و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش، شرکت ها و سازمان ها در 9 حوزه «بانکداری»، «فناوری اطلاعات»، «گردشگری»، «اپراتوری تلفن همراه»، «نفت، گاز و پتروشیمی»، «صنایع غذایی»، «آموزش»، «صنعت دارو» و «شرکت های دانش بنیان و فناور محور» ارزیابی شده و شرکت های برتر هر حوزه مورد تجلیل قرار گرفتند. بدین ترتیب در بخش اپراتوری تلفن همراه از سوی شورای ارزیابی فراکسیون افق 1404، همراه اول به عنوان اپراتور برتر تلفن همراه معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد.
در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل همراه اول آمده است: «این لوح تقدیر به آن شرکت محترم به عنوان یکی از برترین های صنایع و واحدهای اثرگذار در تحقق سند چشم انداز افق 1404 اعطا می گردد».
هدف از برگزاری این همایش، تامین اهداف سند چشم انداز 20 ساله کشور در همه ابعاد موضوعی آن و بررسی ساز و کارها، سیاست ها و راهبردهای صنعتی و تجاری با تاکید بر فعالیت های بخش خصوصی، ترغیب و تشویق این بخش به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور و همچنین فرهنگسازی در این زمینه بود.
در همین راستا علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز، با ارسال پیامی به همایش سیاست های صنعتی، تجاری و خدماتی در افق 1404، این سند را راهنمایی برای تمامی بخش ها دانست و عنوان کرد: افق 1404 صرفاً یک مقطع نمادین برای توسعه کشور نیست، بلکه این چشم انداز برای همه قوا و بخش های کشور چراغ راهنماست و به عنوان سند بالادستی باید لحاظ شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران بیش از 56 میلیون مشترک دارد. 1169 شهر و بیش از 69 هزارکیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش اپراتور اول است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 74 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با 271 اپراتور در112 کشور برقرار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]