اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571475552

شرایط حضور مجدد در تمرینات تیم نفت تهران

دانشگر: کاری که انجام دادم اشتباه بود

کد: 1395050571475552

http://goo.gl/8aSp8K

، تهران , (اخبار رسمی): با وجود عذرخواهی محمد دانشگر از علی دایی، این بازیکن باید در کمیته انضباطی باشگاه نفت حضور پیدا کند.

دانشگر: کاری که انجام دادم اشتباه بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه نفت تهران، محمد دانشگر که پیش از بازی با استقلال در تمرین تیم نفت تهران حضور پیدا نکرده بود با اجازه مشروط کمیته انضباطی باشگاه نفت و موافقت علی دایی می‌تواند در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

وی در این مورد به مسئولان باشگاه و سرمربی تیم نفت گفت: کاری که انجام دادم کار اشتباهی بود و از این پس با همه توانم در خدمت تیم نفت هستم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران

باشگاه فوتبال نفت تهران یک باشگاه فوتبال ایرانی است و در بالاترین سطح فوتبال ایران رقابت می‌کند. بازی‌های خانگی تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران انجام می‌گیرد. این تیم از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر در چند سال اخیر بوده است. تیم نفت در اولین حضورش در جمع تیم‌های آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا 2015 موفق شده تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود. نفت تهران در جام حذفی 94–1393 به مقام نایب قهرمانی رسیده است. پس از اعلام عدم تیمداری وزارت نفت این تیم به شرکت بهنام پیشرو کیش با حفظ نام نفت تهران و میزبانی در شهر تهران فروخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

باشگاه‌ها