اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050671575606

بدون مجوز رگولاتوری

استفاده از مسدودکننده تلفن همراه مجاز نیست

کد: 1395050671575606

https://goo.gl/ERc9kB

، تهران , (اخبار رسمی): معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: استفاده از مسدودکننده‌های تلفن همراه (jammer)، فقط با دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مجاز است.

استفاده از مسدودکننده تلفن همراه مجاز نیست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی گفت: ضوابط فنی و مقررات مسدودکننده‌های تلفن همراه، از سال 88 در کشور لازم‌الاجرا بوده و براساس این ضوابط، استفاده از مسدودکننده‌های تلفن همراه تنها درصورت دریافت مجوز از رگولاتوری و فقط در موارد مشخص شده در این مصوبه مجاز است.
وی افزود: عمده مسدودکننده‌های غیرمجاز دارای توان تشعشعی بالاتر از حد استاندارد هستند که علاوه بر آسیب رساندن به شبکه‌های ارتباطی و اختلال در خدمات‌رسانی به مردم، سلامت افرادی را که در معرض امواج این تجهیزات قرار می‌گیرند، به خطر می‌اندازند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره پیامدهای استفاده از تجهیزات مسدودکننده تلفن همراه گفت: با کسانی که بدون مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از مسدودکننده‌های تلفن همراه (jammer) استفاده کرده و در شبکه رادیوئی اپراتورهای تلفن همراه اختلال ایجاد می‌کنند، تمامی دستگاههای غیرمجاز آنان جمع‌آوری ‌شده و به صورت قانونی با آنان برخورد می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]