اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174325617

مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد خبر داد

600 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای قشم

کد: 1395051174325617

https://goo.gl/P9Srhe

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از اختصاص 600 میلیارد ریال هزینه در بخش عمرانی راه های جزیره قشم با هدف ارتقای سطح سلامت جاده ای در این منطقه خبر داد.

600 میلیاردریال اعتبار عمرانی برای قشم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، محرم بهاروند با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اواسط سال گذشته روکش آسفالت در حدود 100 کیلومتر راه های جزیره قشم با 300 میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
وی ادامه داد: قریب به اتفاق راه های اصلی و محورهای مواصلاتی جزیره قشم سال گذشته با نزدیک شدن به ایام نوروز 94 و زمان پیک سفرهای مردم به جزیره قشم با هدف تردد در شرایط مناسب جاده ای آسفالت شد.
به گفته مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، با اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار جدید قرار است در آینده نزدیک بخش باقیمانده راه ها به ویژه در مسیر غرب جزیره قشم از روستای طبل به سمت باسعیدو و بعضی از مسیرهای روستایی نیز با روکش آسفالت، از پوشش مناسب تردد برخوردار شوند.
وی افزود: مناقصه روکش آسفالت انجام شده و امیدواریم با مشخص شدن برنده مناقصه عملیات اجرایی  روکش آسفالت در بخش های یاد شده به زودی آغاز شود.
بهاروند در ادامه به نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز جاده ای جزیره قشم اشاره کرد و گفت: نصب علائم ترافیکی، خط کشی محورهای مواصلاتی و نصب گاردریل در تمام نقاط حادثه خیز جزیره قشم نیز با اعتبار 100 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم در سال جاری به پایان رسید.
وی اظهارامیدورای کرد با اجرایی مرحله دوم روکش آسفالت در نقاط مختلف قشم به ویژه در غرب این جزیره شاهد کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی سلامت مسافرت ها در این منطقه باشیم.
جزیره قشم در جنوب ایران با حدود 117 هزار نفر جمعیت و یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس را به خود اختصاص داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار