اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778595614

به صورت رایگان در چابهار

دوره های آموزش صنایع دستی برگزار می شود

کد: 1395051778595614

http://goo.gl/1hGbaW

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرامورگردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهارگفت: واحد صنایع دستی سازمان جهت آموزش هنرجویان و علاقمندان به صنایع دستی دررشته های مختلف، دوره آموزشی، ترم تابستانی به صورت رایگان برگزار می کند.

دوره های آموزش صنایع دستی برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، "سعید ریگی "  اضافه کرد: این دوره آموزشی از اول شهریورماه سال جاری در رشته های سوزن دوزی، سکه دوزی، معرق صدف، گلیم بافی، چرم دوزی سنتی، حصیربافی و سفالگری در یک نوبت (8صبح تا11) در محل دروازه اقیانوس برگزار می شود.

سعید ریگی اظهار داشت: هنرجویان و علاقمندان رشته های یاد شده اعم از خانم ها و آقایان می توانند با ثبت نام و گذراندن این دوره آموزشی مدرک معتبر از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان سیستان وبلوچستان دریافت کنند.

وی افزود: هنرجویان  از سوی ادارات میراث فرهنگی  و گردشگری و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات به  منظور خوداشتغالی معرفی می شوند.

شایان ذکر است واحد صنایع دستی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهارتوانسته تاکنون بیش از 50دوره آموزش صنایع دستی در رشته های مختلف برگزار و زمینه اشتغال بسیاری از هنرجویان به خصوص افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) را فراهم آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع دستی | مسابقه و فراخوان