اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980775421

به زودی و توسط شرکت سورن چوب صورت خواهد گرفت

ساخت سازه های چوبی در پارک ملی سرچشمه محلات

کد: 1395051980775421

http://goo.gl/KK9WfP

، کرج , (اخبار رسمی): با تلاش متخصصین سورن چوب، کار ساخت سازه های چوبی مجموعه توریستی پارک ملی سرچشمه واقع در شهرستان محلات، با مساحتی نزدیک به 400 متر مربع، به زودی به پایان خواهد رسید.

پرگولاهای ساخت شرکت سورن چوب در پارک ملی سرچشمه شهرستان محلات

به گزارش روابط عمومی سورن چوب، این سازه های چوبی، تاثیر بسزایی در بهبود پرستیژ این مکان توریستی داشته و‌ موجب ارتقای جایگاه ایران عزیز، در‌ نگاه توریست های خارجی خواهد شد. همچنین با ایجاد مکانی مرفه و راحت برای هم وطنان مسافر، گرد خستگی کار و زندگی در شهرهای شلوغ را از پیشانی آنان خواهد زدود.
شهرداری محلات که کارفرمای این پروژه است، تاکنون تلاش و توجه زیادی صرف مساله زیباسازی شهری کرده است که این جهت گیری، متناسب با جایگاه شهر محلات، به عنوان یک شهر تاریخی و توریستی است.
بوستان سرچشمه که عنوان پارک ملی را با خود یدک می کشد، یکی از جاذبه های گردشگری شهر محلات است که به خصوص در تابستان مورد استقبال گسترده مردم قرار می گیرد. این بوستان که واقع در شمال شهرستان محلات است، دارای سرچشمه ای است که به همین نام نیز مشهور شده است. از دیگر جاذبه های توریستی محلات می توان به آب گرم، ستون های خورهه، آتشکوه، آتشکده و بقاع متبرکه اشاره کرد. شایان ذکر است که جمعیت محلات 50  هزارنفر بوده و به لحاظ جغرافیایی، جزو استان مرکزی و تقریبا مابین اراک و اصفهان قرار دارد.

شرکت سورن چوب تصاویری از این پروژه را در سایت رسمی خود درج کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سورن چوب

شرکت سورن چوب به پشتوانه دو دهه پیشتازی در عرصه سازه ها و محصولات چوبی شامل پرگولای چوبی،آلاچیق چوبی ، کلبه و خانه چوبی، روف گاردن یا بام سبز، فلاور باکس و دیگر سازه های فضای باز مشغول به فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی