اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081685617

تفاهم و همدلی رکن مهم پیشرفت همه جانبه جزیره

میثاق مسئولان برای اداره یکپارچه قشم

کد: 1395052081685617

http://goo.gl/ofHnh3

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در محل فرمانداری این شهرستان و دیدار با علیرضا نصری فرماندار جدید قشم، بر میثاق مستحکم وحدت و همدلی برای اداره یکپارچه این منطقه تاکید کرد.

میثاق مطمئن مسئولان برای اداره یکپارچه قشم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این دیدار با تبریک مسئولیت فرمانداری شهرستان قشم به علیرضا نصری، گفت: هدف و دیگاه ما در سازمان منطقه آزاد قشم خدمت به مردم با ابزار ایجاد تفاهم و همدلی است.
وی ادامه داد: امیدوارم  دست در دست هم برای خدمت بی منت به مردم محروم، شریف و لایق جزیره قشم تلاش کنیم و با ایجاد یک پیمان مستحکم به سمت اداره یکپارچه قشم گام برداریم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه نرخ بیکاری در این جزیره 8 درصد می باشد، اظهار کرد: بسیار امیدواریم با اجرای طرح های اقتصادی موجود قشم به ویژه طرح های مرتبط با صنعت نفت و انرژی ضمن رفع این معضل در جامعه قشم، با جذب نیروهای مستعد و کارآمد به اشتغال جوانان جویای کار در استان هرمزگان نیز کمک کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آبرسانی به روستاهای جزیره قشم اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین افتخارات ما آبرسانی به روستاهای جزیره قشم و تحقق وعده ریاست محترم جمهوری به مردم شرافتمند این منطقه است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به فرماندار این شهرستان اطمینان داد در همه تصمیماتی که از سوی فرمانداری در راستای خدمت به مردم این جزیره و ارتقای سطح رضایتمندی آنان از دولت و نظام انجام شود خود را مکلف به اجرای آن می دانیم.
مومنی اظهار کرد: فرماندار شهرستان قشم معاونان سازمان منطقه آزاد را معاونان خود بداند و همه ما در یک فرآیند همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید به ساخت و آبادانی شهرستان قشم فکر کنیم.
فرماندار شهرستان قشم نیز با تقدیر از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان در محل فرمانداری، گفت: توان و همت والای شما به عنوان یکی از مدیران خدوم و لایق نظام، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان قشم خواهد داشت.
علیرضا نصری ادامه داد: امیدوارم با بهره مندی از دید کلان مدیریتی و تجربیات شما بتوانیم باهمکاری یکدیگر در حد و شان و منزلت مردم شهرستان قشم، خدمت کنیم.
وی تاکید کرد: فرماندرای شهرستان قشم به نوبه خود آماده تعامل همه جانبه با سازمان منطقه آزاد قشم برای جذب سرمایه گذاری در این جزیره با هدف ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد بیشتر برای مردم این منطقه می باشد.
بنا به این گزارش، علیرضا نصری که پیش از این به عنوان فرماندار بندر خمیر استان هرمزگان مشغول خدمت بود، شنبه گذشته با حکم استاندار هرمزگان جایگزین عزت کمال زاده فرماندار پیشین شهرستان قشم شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]