اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296564772

سومین کنفرانس صادرکنندگان ایران،مناسب برای شرکت های کوچک و متوسط

تهران میزبان سومین کنفرانس صادرکنندگان ایران

کد: 1395060296564772

http://goo.gl/HIUuys

، تهران , (اخبار رسمی): سومین کنفرانس صادرکنندگان ایران(conf.zoodel.com)مناسب برای شرکت های کوچک و متوسط، با حضور مسئولان، صاحب نظران، بازرگانان، تجار و نمایندگان بیش از 500 شرکت‌کوچک و متوسط (SMEs)در تهران برگزار خواهد شد.

تهران میزبان سومین کنفرانس صادرکنندگان ایران

به گزارش روابط عمومی زودل، در این کنفرانس بازارهای جدید صادراتی و ظرفیت های موجود برای صادرات به کشور افغانستان معرفی خواهند شد. 

زودل پیش از این نیز با برگزاری کنفرانس صادرکنندگان ایران در تاریخ 16 بهمن 1394 افتخار برگزاری بزرگترین کنفرانس تخصصی در زمینه صادرات را با حضور جمعی از مسئولین عالی رتبه دولتی و بخش خصوصی و بیش از 1000 شرکت کننده را داشته است و همچنین دومین کنفرانس صادرکنندگان ایران با محوریت صادرات به ترکیه را نیز در تاریخ 6خرداد 1395 با حضور بیش از 500 شرکت کننده با موفقیت برگزار نمود.

به گزارش ستاد خبری سومین کنفرانس صادرکنندگان ایران-شرکت های کوچک و متوسط، این کنفرانس بزرگ در 4 شهریور سال جاری در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس ابتدا مظفر علیخانی دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان، با خوشامدگویی به مدعوین، همایش را افتتاح کرده، در ادامه مهندس حسین سلیمی نائب رئیس اول اتاق مشترک با بررسی روابط تجاری ایران و افغانستان راهکارهای توسعه صادرات به این کشور ارائه می دهد.

یونسی، رئیس اتاق تجارت بلخ، خطیبی رئیس اتاق تجارت هرات و استاد سید مسعود، استاد اقتصاد دانشگاه بلخ سخنرانان مدعو از افغانستان هستند. بررسی مشکلات و چالش های پیش روی تجار توسط دو رایزن بازرگانی ایران و افغانستان، بررسی مسائل بانکی توسط مدیرعامل بانک توسعه صادرات و راهکارهای کاهش ریسک های تجاری در افغانستان توسط عضو هئیت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران از جمله محورهای سخنرانی این کنفرانس خواهد بود.

جهانبخش سنجابی از سازمان استاندارد ایران، مودودی از سازمان توسعه تجارت و غلامی از گمرک سایر سخنرانان این همایش خواهند بود.

مهرزاد خویی مدیرعامل شرکت زودل و متولی برگزاری این همایش نیز، در مورد راهکارهای فروش و بازاریابی و ورود به بازارهای بین المللی و چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید در بازارهای از طریق بستر اینترنت را مورد بررسی قرار خواهد داد.

شایان ذکر است که این کنفراس توسط « زودل» (Zoodel.com) برگزار خواهد شد. این شرکت با هدف تسهیل و بهبود تجارت شرکت های ایرانی به خصوص کمک به صادرات از ایران تاسیس شده است تا با ارائه راهکارهای مناسب در بستر تجاری خود، کسب و کار شرکت ها را بهبود بخشد و شرایطی را برای آنان مهیا سازد تا به سرعت وارد تجارت بین الملل شوند.

علاقه مندان جهت شرکت در سومین کنفرانس صادرکنندگان ایران (صادرات به افغانستان) می توانند با دبیرخانه کنفرانس با شماره تماس 8-88704677 تماس حاصل نموده و یا از طریق وب سایت کنفرانس صادرکنندگان ایران به آدرس conf.zoodel.com ثبت نام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]