اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060297020005

نکات مهم در نگارش خبر -9

هدف شما خبر رسانی است نه تبلیغ

کد: 1395060297020005

http://goo.gl/Gc8QaG

، تهران , (اخبار رسمی): هدف اصلی شما از خبر نویسی اطلاع رسانی است و اصلا قصد تبلیغ کار خود را ندارید.. شما با تهیه خبر به دنبال جلب نظر روزنامه نگاران برای انتشار خبر خود هستید و جذب مشتری در مرحله بعدی است .

هدف شما خبر رسانی است نه تبلیغ

اخبار تبلیغاتی جایی در نشریات خبری ندارند پس در تهیه خبر دقت کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، هنگام تهیه خبر در مورد کار شرکت یا محصولتان به این نکته توجه داشته باشید که خبر شما برای اطلاع رسانی است و جنبه تبلیغاتی ندارد. این هدف را از ابتدای خبر نویسی تا انتهای کار مد نظر قرار دهید و هر کجا فکر کردید در حال خروج از مرزهای خبر رسانی هستید،  ایرادات خود را برطرف کنید.

در تهیه خبر و نحوه تنظیم آن همواره این نکته را در نظر بگیرید که شما به مردم  یا بازار هدف خاص خود در مورد محصول یا خدمت تازه خودتان اطلاع رسانی می کنید و به آنها این امکان را می دهید که از وارد شدن کالای جدید یا خدمت تازه به بازار مطلع شوند.

شما در نظر ندارید کسی را ترغیب به خرید کالای خود کنید تنها می خواهید خبری تنظیم کنید که اصحاب رسانه آن را مهم قلمداد کنند و در نشریات و روزنامه های خود چاپ کنند. همانطور که پیشتر هم گفته شد در مرحله خبر نویسی در مورد کارتان،, شما تنها قصد اثر گذاری روی اصحاب رسانه و ترغیب آنها به انتشار خبرهایتان را دارید نه بیشتر.

 دنیای تبلیغات متفاوت از دنیای خبر است

تبلیغات دنیایی کاملا متفاوت از خبر رسانی دارد و ترکیب این دو حوزه باعث می شود تا شما در جذب مشتری های تازه نا موفق باشید. .تهیه خبر تبلیغاتی را به مسولان تبلیغات بسپارید و اگر در تهیه خبر رسانه ای هم مشکل دارید از اصحاب رسانه کمک بگیرید ولی در نظر داشته باشید این دو حوزه  اهدافی کاملا متفاوت را دنبال می کنند و تلفیق آنها باعث دور شدن شما از اهدافتان می شود.

برای تهیه خبر غیر تبلیغاتی به این نکته توجه کنید که هنگام تنظیم خبر به اطلاع رسانی کوتاهی درمورد محصول جدید یا خدمت تازه شرکت و اعلام ویژگی های متمایز آن اکتفا کنید. اصلا ضرورتی ندارد کار خود را برتر از دیگر کارها بدانید و با  بزرگ نمایی سعی در جلب مشتری های تازه داشته باشید.

کارشناسان روابط عمومی بر این باور هستند  اخبار تبلیغاتی جایی در نشریات خبری ندارد و به همین دلیل  تنظیم خبر شما به  صورت تبلیغاتی باعث چاپ نشدن آن در نشریه مورد نظرتان می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها