اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397085905

بازاریابی محتوا چگونه کار می کند

هنر برقراری ارتباط با مشتریان

کد: 1395060397085905

http://goo.gl/kWL3su

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی محتوا، قیمت گذاری روی اقلام موجود نیست؛ بلکه بیشتر تاثیر ذهنی بر طبع افراد است.

بازاریابی محتوا با محتوای مناسب

بازاریاب باید بداند فقط محتوای مطالب اوست که خریدار را مشتاق به خرید از آن برند می کند

به گزارش فست سئو، بازاریابی محتوا، هرنوع بازاریابی است که با خلق و اشتراک محتوای رسانه ای و عمومی برای ایجاد مشتری درگیر است. شیوه ای از بازاریابی است که ایجاد و پخش موارد و ارزش های محتوا را برای جذب، یافتن و تضمین ارائه تعریفی صریح و قابل فهم برای مخاطبین را بر عهده دارد.در واقع بازاریابی محتوا، هنر برقراری ارتباط با مشتریان است و وظیفه آن ارائه تصویر ذهنی مناسب به آنها پیش از خرید است.
بازاریابی محتوا روشی استراتژی برای برنامه ریزی تاکتیک ها به منظور استفاده از محتوای مناسب برای جذب مشتری است. بازاریابی محتوا، بخش عظیمی از بازاریابی را با تمرکز بر نیاز های مشتری، مضامین مناسب، موارد دریافتی از سمت مشتری (فیدبک)، منافع و تجربه های مشتری مداری از مخاطبین مورد نظر تکمیل می کند.

جرئیات مهم درباره بازاریابی محتوا

در واقع بازاریابی محتوا، راهی برای جذب و علاقه مند کردن مشتریان با قصد خرید، به محصولات موجود از طریق ایجاد محتوای تبلیغاتی مناسب است. بازاریابی محتوا شامل شعارهای تبلیغاتی، اهداف کمپین تبلیغاتی، پست های توییتر، فیس بوک و سایت مربوط به شرکت شما، برای معرفی به مخاطبین مشخص و مشتریان موجود است. زمانی که یک برند، از کلمات و توضیحات خاص استفاده می کند، این کلمات در ذهن مشتری تکرار می شود، می توانند عمیقتر در ذهن افرادی به عنوان مشتری نفوذ کنند. با استفاده از بازاریابی محتوای مناسب، برندها می توانند ماجراهایی راجع به نحوه خرید و شخصیت افراد گردآوری کنند. به جای جمع آوری اطلاعات راجع به مشتریان، بازاریابی محتوا باید بر احساسات و بازخورد آنها نسبت به محصولات تمرکز کند تا بتواند بهترین محتوا را برای تاثیرگذاری بر روی ذهن آنها انتخاب کند.
بازاریابی محتوا، قیمت گذاری روی اقلام موجود نیست؛ بلکه بیشتر تاثیر ذهنی بر طبع افراد است. پیام ها و موضوعات بازاریابی است که محرک باورها، احساسات، عقاید و هیجانات است و همین پیام ها، محتوای بازاریابی تلقی می شود. تمرکز کمتر بر قیمت و جزئیات تولید، در مقابل افزایش تمرکز بر تجربیات و خواسته های مشتریان، یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در بازاریابی محتوا در نظر بگیریم.
در تعریفی دیگر، بازاریابی محتوا را مقابل تبلیغات قرار داده اند. این در مورد فراهم آوردن محصولاتی برای مشتری است که واقعا به آنها نیاز دارد، در اصل خدمات، اهداف و ایده های برند شما، به تلاش برای فروش و مسائل مربوط به آن، ترجیح داده می شود. این دقیقا، رسیدن به موقعیتی است که مشتری از شما توقع دارد، به جای ارائه توضیحات اضافی و تبلیغاتی در مورد محصولات شرکت. در بازاریابی محتوا شما می توانید دقیقا تجربیاتی را در اختیار آنها قرار دهید که می خواهند بدانند، به جای ایجاد حواس پرتی برای ناآگاهی از محصولات جدید با تبلیغات.
به طور خلاصه، در تبلیغات محتوا، استفاده بیشتر از مضامین تاثیر گذار، با کیفیت و کمتر تبلیغاتی، برای بازاریابی بسیار ارزشمند است. بازاریاب باید بداند، فقط محتوا و کنه مطالب اوست که خریدار را مشتاق به خرید از آن برند می نماید. پس باید در انتخاب مضامین و محتوا بسیار دقت کند. این محتواها می توانند در سایت انتشار یابند تا در دسترس همیشگی خریداران باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]