اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499044834

توسط بانک آینده انجام می شود

پرداخت 626 میلیارد ریال وام ازدواج

کد: 1395060499044834

http://goo.gl/LYt06L

، تهران , (اخبار رسمی): در سال 1395، بانک آینده مبلغ 626 میلیارد ریال وام قرض­ الحسنه ازدواج به مزدوجین، پرداخت خواهد شد.

وام ازدواج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک آینده، به منظور گسترش فرهنگ نیکوی قرض ­الحسنه و اجرای قانون بانکداری بدون ربا، از طریق 95 شعبه از مجموع 165 شعبه خود، تاپایان سال 1395، در مجموع بیش از مبلغ 626/2 میلیارد ریال برای پرداخت وام قرض ­الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، تخصیص داده است.

مراحل اعطای این وام در بانک آینده با سرعت و در کمال سهولت وفق ضوابط ابلاغی بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران انجام می ­گیرد و هم زمان با ابلاغ تبصره 29 قانون بودجه سال 1395 کل کشور نیز پرداخت وام ازدواج از 30 (سی) میلیون ریال به 100 (یکصد) میلیون ریال عادی و 200 (دویست) میلیون ریالی ایثارگری در دستور کار بوده و ماهیانه در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، خدمت­ رسانی به متقاضیان این وام و مزدوجین گرامی، خصوصاً همراهی با قشر جوان، وجهه همت همه همکاران بانک آینده خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه