اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499126094

کمپانی های بزرگ جهانی شناسایی کردند

کمپین تبلیغات بدافزاری AdGholas

کد: 1395060499126094

http://goo.gl/dWrsFs

، تهران , (اخبار رسمی): یک کمپین تبلیغات بدافزاری روزانه هزاران کاربر را هدف قرار داده و آلوده می کند.

کمپین تبلیغات بدافزاری AdGholas

به گزارش شرکت دورانتاش Malvertising به بدافزارهایی اطلاق می شود که در قالب تبلیغات کاربران را آماج حملات خود قرار می دهد . Malvertising ها یکی از تهدیدات سایبری محسوب می شوند که طیف گسترده ای از کاربرانی که مسائل امنیتی و حفاظتی را جدی نمی گیرند ، قربانی می کنند .
حالا محققین امنیتی 2 کمپانی Proofpoint و Trend Micro خبر از شناسایی کمپین تبلیغات آلوده ای با نام AdGholas داده اند که به طور متوسط روزانه یک میلیون کاربر را هدف قرار می دهد و هر روز موفق به آلوده کردن هزاران کاربر می شود.
در این کمپین ، مجرمان سایبری با استفاده از فیلترهای پیچیده و پنهانکار تلاش می کنند تا از شناسایی فرار کرده و خود را به کاربران برسانند .
براساس تحقیقات و گزارشات 2 شرکت پروف پوینت و ترندمیکرو  این کمپین تبلیغات آلوده از اکتبر 2015 فعال شده است .برای تحقیقات در زمینه این کمپین اطلاعات بین 3 شرکت اینتل ، ترند میکرو و پروف پوینت به اشتراک گذاشته شده است .
جالب است بدانید کمپین تبلیغات آلوده AdGholas از لینک ها و منابع 20 آژانس تبلیغاتی مختلف استفاده می کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان