اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499155412

بازدید سیف از پروژه مورد حمایت بانک مهر اقتصاد

شهرک صنعتی آق قلا راه اندازی شد

کد: 1395060499155412

http://goo.gl/znRf56

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کل بانک مرکزی از کارخانه ویتامین E که با حمایت بانک مهر اقتصاد در شهرک صنعتی آق قلا استان گلستان راه اندازی شده، بازدید کرد.

شهرک صنعتی آق قلا راه اندازی شد(((((فردا جمعه)))))

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی به همراه حسن صادقلو استاندار گلستان، حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران کل بانک ها و مسئولین استانی در آغازین روز هفته دولت از پروژه تولید ویتامین E در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.

رئیس کل بانک مرکزی در بازدید از این کارخانه، گفت: نظام بانکی اولویت اصلی خود را حمایت از تولید و واحدهای صنعتی و بنگاه های متوسط و کوچک قرار داده و در این راستا 7500 واحد در کشور جهت حمایت شناسایی شده اند.

رئیس کل بانک مرکزی خط تولید ویتامین E را گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: این کارخانه با سرمایه ای معادل 45 میلیارد تومان راه اندازی شده و فاز دوم آن با هدف مصرف انسانی برای دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

در حاشیه این بازدید، محمد سنچولی – رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان – گزارشی از حمایت مالی بانک مهر اقتصاد از تولید و صنعت داخلی به ویژه پروژه تولید ویتامین E ارائه کرد و گفت: این بانک تمامی این اقدامات را با هدف اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه