اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499215767

بیمه سینا حمایت کرد

برگزاری جشن شهر جهانی سفال در لالجین

کد: 1395060499215767

http://goo.gl/4LkKQC

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه سینا حامی مراسم جشن شهر جهانی سفال در لالجین همدان شد.

سفال

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سینا؛ در پی انتخاب لالجین همدان به عنوان شهر جهانی سفال، جمعی از هنرمندان سفال لالجین همدان طی نامه ای از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور برگزاری جشن شهر جهانی سفال لالجین در این شهر را خواستار شدند.

گفتنی است، این هنرمندان اعلام کردند به همین منظور در لالجین تلاش می شود که برنامه ای درخور و شایسته شهر جهانی سفال برای میهمانان خارجی و داخلی برگزار شود.

لازم به ذکر است، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در پی درخواست این هنرمندان پرتلاش لالجین با برگزاری این مراسم در لالجین موافقت کردند.

بر اساس این گزارش جشن شهر جهانی سفال لالجین صبح روز پنجشنبه 4 شهریور ماه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، استاندار استان، شهردار، مدیرکل میراث فرهنگی استان و جمعی از مدیران ستادی و استانی و نیز هنرمندان سفال لالجین در شهرلالجین همدان برگزار می شود. بیمه سینا شعبه همدان با همکاری نمایندگی وحید شانیان(2572) از حامیان مالی این رویداد بزرگ هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه سینا

شرکت بیمه سینا (سهامی عام) بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوز شماره 23167 بیمه مرکزی ایران با سرمایه اولیه 140 میلیارد ریال که تماما پرداخت گردیده بود در 10 آبان 1382 تاسیس شد و فعالیت بیمه گری خود را رسما از 28 آبان ماه 1382 آغاز نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی