اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106344806

با حضور مسئولین شرکت آسان پرداخت صورت گرفت

تقدیراز قهرمانان و مدال آوران المپیک ریو

کد: 13950609106344806

http://goo.gl/ulwuLm

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آسان پرداخت در راستای اجرای تعهدات خود در زمینه اهدای پاداش به مدال آوران المپیک طی مراسمی با حضور هنرمندان و مسئولین ورزش کشور از ورزشکاران تقدیر کرد.

تقدیراز قهرمانان و مدال آوران المپیک ریو

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت ،در این مراسم به مدال آوران طلائی المپیک ریو 2016 پاداش 35 سکه بهار آزادی اهدا شد،همچنین این شرکت به کیمیا علیزاده به پاس تلاش فراوان و کسب مدال ارزشمند برنز، به عنوان اولین بانوی مدال آور المپیک پاداش معادل مدال طلا، 35 سکه بهار آزادی اهدا نمود.

بهداد سلیمی هم که با توجه به ناداوری موجود در مسابقات المپیک از کسب مدال بازمانده بود نیز با دریافت پاداش مدال طلا در این مراسم غافلگیر شد.

حامد منصوری مدیر عامل شرکت آسان پرداخت دلیل این امر را نیز حمایت از بهداد سلیمی و همچنین تصمیم و رای مردم در کمپین قهرمان هواتو دارم عنوان کرد.

در این مراسم  مهدی شهیدی قائم مقام شرکت آسان پرداخت عنوان کرد این اولین مقوله حمایتی این شرکت نبوده و نخواهد بود و با راه اندازی کمپین همه بچه ها قصد داریم تا اتفاقاتی رقم بزنیم که هیچ کودکی در ایران به دلیل فراهم نبودن لوازم التحریر و ملزومات تحصیل از تحصیل باز نماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش