اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106405600

به دلیل حمایت از تیم ملی فوتبال انجام شد

تقدیر معاون اول رییس جمهور از همراه اول

کد: 13950609106405600

http://goo.gl/yg0UmZ

، تهران , (اخبار رسمی): در بازدید معاون اول رئیس جمهور از تمرینات تیم ملی فوتبال، جهانگیری از همراه اول به خاطر حمایت از تیم های ملی فوتبال، قدردانی کرد.

تقدیر معاون اول رییس جمهور از همراه اول

به گزارشاخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز دوشنبه 8شهریور ماه، اسحاق جهانگیری با حضور در ورزشگاه آزادی و مشاهده تمرینات تیم ملی فوتبال، از حمایت همراه اول از تیم های ملی فوتبال قدردانی کرد.

در این بازدید که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مدیران همراه اول، مربیان و بازیکنان تیم ملی، تیم فوتبال بانوان، تیم ملی جوانان، جمعی از خبرنگاران و پیشکسوتان فوتبال حضور داشتند؛ از اتوبوس تیم ملی فوتبال هم رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم، پیراهن شماره 12 تیم ملی فوتبال بعنوان یار دوازدهم و توپی که به امضای تمام اعضای تیم رسیده بود، به معاون اول رییس جمهور اهدا شد.

اتوبوس مخصوص تیم ملی برای جا به جایی بازیکنان، مربیان و عوامل این تیم تدارک دیده شده است. این اتوبوس با شعار «همه ایران حامی تیم ملی فوتبال» و با الهام گرفتن از پرچم سه رنگ کشورمان و البته نقش یوزپلنگ ایرانی در قسمت عقب اتوبوس، طراحی شده است.

گفتنی است همراه اول از ابتدای سال 1393، حامی تیم های ملی فوتبال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران بیش از 56 میلیون مشترک دارد. 1169 شهر و بیش از 69 هزارکیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش اپراتور اول است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 74 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با 271 اپراتور در112 کشور برقرار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش