اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106956024

ساچویی از قصر به شبکه سه می‌آید

کد: 13950609106956024

http://goo.gl/rMGJb7

، تهران , (اخبار رسمی): سریال خارجی «ساچویی فراری از قصر» ازشنبه 13 شهریور، ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ساچویی از قصر به شبکه سه می‌آید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، سریال «ساچویی فراری از قصر» با نام لاتین "The Fugitive of Joseon" محصول 2013  کشور کره جنوبی و متعلق به کمپانی E&M  Dream است و در ژانر حادثه ای - رمانتیک قرار می گیرد.

این سریال که  مدیریت دوبلاژ آن را زهره شکوفنده برعهده داشته، 29 قسمت 45 دقیقه ای است.کارگردانی این مجموعه بر عهده  لی جین سئو و جئون  وو سونگ است و بازیگرانی چون سونگ جی -هیو  و لی دونگ ووک در آن نقش آفرینی می کنند.

 این سریال تاریخی - کره‌ای، در زمان سلطنت شاه این جونگ در دوران جوسان، داستان یک پزشک قصر را روایت می کند که قصد مداوای دختر بیمار خود را دارد. او درگیر توطئه ترور ولیعهد با سم شده و به یک فراری تبدیل می شود و مجبور می شود برای نجات زندگی خود و دخترش مبارزه کند.

این مجموعه از شنبه 13 شهریور  ماه  هر شب  ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و باز پخش این مجموعه روز بعد ساعت 1:30 بامداد، 10:45 صبح  و  14:30 بعد از ظهر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها