اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119226024

آغاز بازی مهدی سلطانی در «لبخند رخساره»

کد: 13950619119226024

http://goo.gl/tmy3JJ

، تهران , (اخبار رسمی): بازی مهدی سلطانی در سریال پربازیگر «لبخند رخساره» آغاز شد.

آغاز بازی مهدی سلطانی در «لبخند رخساره»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی پروژه، تصویربرداری مجموعه «لبخند رخساره» با فیلم نامه‌ای از سعید نعمت‌الله و به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از هفته گذشته در تهران آغاز شد.

لبخند رخساره یک ملودرام اجتماعی که تصویربرداری آن در یکی از لوکیشن‌های اصلی که خانه‌ای در دربند است و کوچه های اطراف آن ادامه دارد.

به‌تازگی بازی مهدی سلطانی در این سریال آغاز شده است.

کامبیز دیرباز، مجید واشقانی، مجید نوروزی و بهزاد فراهانی نیز در روزهای نخست تصویربرداری جلوی دوربین رفتند.

در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری، دوستی نمی آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند.

‎کامبیز دیرباز،ب هناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمید هدایتی، داریوش سلیمی، با معرفی درسا بختیاری و با حضور پریوش نظریه، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه دومین همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت اله پس از سریال «پشت بام تهران» است. سعید نعمت اله نویسندگی سریالهای پرمخاطبی همچون «زیر هشت»، «مادرانه»، «مدینه» و ... را درکارنامه خود دارد و این شبها سریال «دیوار» با فیلمنامه ای از او به کارگردانی سیروس مقدم در حال بازپخش از شبکه یک سیماست.

دیگر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح و مدیر صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: بهنوش طبیبی، طراح لباس: محمد صادقی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، گروه کارگردانی: امیر حسین کهکشان، مجید مافی، سالار مرضیه، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی و عکاس: محمد دارایی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها