اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122745423

رئیس مرکزبرنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد تاکید کرد

ضرورت تقویت خدمات پایه ای برای مددجویان

کد: 13950623122745423

http://goo.gl/fbjPjf

، تهران , (اخبار رسمی): مطالبات حقوق مددجویان تحت حمایت و تقویت خدمات پایه ای در جهت توانمند سازی جامعه هدف از وظایف مهم مرکز برنامه ریزی کمیته امداد است.

ضرورت تقویت خدمات پایه ای برای مددجویان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، میر هاشم موسوی، رئیس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد  بااعلام این خبر و با بیان اینکه این نهاد بخشی از نظام مردم سالاری دینی است،گفت: در جامعه دینی باید ارائه خدمات به فقرا با جوامع غیر دینی متفاوت باشد لذا توجه بیشتر به مسائل و دغدغه های فقرا برای بهبود فرآیند برنامه ریزی امری ضروری است و نباید تقاضای این جامعه هدف بدون پاسخ بماند.
موسوی یکی از اولویت های راهبردی مرکز برنامه ریزی کمیته امداد را توجه به عوامل و پیامدهای اجتماعی فقر و محرومیت دانست و عنوان کرد: فقر یک پدیده اقتصادی نیست و اگر در مدیریت تغییرات ناشی از فقر در در سطح کلان برنامه ریزی دقیق و علمی نداشته باشیم اثر بخشی لازم را نخواهیم داشت .
وی در ادامه با اشاره به اینکه فقر در شاکله مسائل اجتماعی است و از اولویت های راهبردی این مسئله اجتماعی توانمند سازی مددجویان است، افزود: تقویت خدمات پایه ای که منجر به توانمند سازی جامعه هدف می شود یکی از اهداف اصلی این مرکز است.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی مرکز برنامه ریزی کمیته امداد مطالبه حقوق محرومان و فقرای جامعه است، یادآور شد: یکی از وظایف این مرکز مبتنی بر نیاز و واقعیت های استانی است که باید با نگاه تحول و تغییر همراه باشد ومدیران برنامه ریزی سراسر کشور باید لزوم تحقق به این امر را در دستور کار جدی خود قرار دهند . شناسایی تهدیدات و ضعف های تصمیمات در مقاطع عملیاتی و هماهنگی بین حوزه ای از دیگر وظایف این حوزه است.
رئیس مدیرکل مرکز برنامه ریزی کمیته امداد با اشاره به لزوم تغییر در ساختار به صوت مستمر اظهار کرد: یکی از مسائلی که در استانها با آن مواجه هستیم اصلاح ساختار و فرآیند ها است. اگر تغییرات مداوم و هدفمند باشد شاهد پیشرفت در اهداف و برنامه های عملیاتی این نهاد خواهیم بود.
وی با تاکید بر تناسب بین برنامه های عملیاتی و اجرایی کردن آن در استانها افزود: تصمیمات و اصلاح ساختارها باید متناسب با شرایط استانی و محلی انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی