اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122755423

رئیس کمیته امداد خبر داد

تکریم فرزندان ایتام جامعه

کد: 13950623122755423

http://goo.gl/zfEQ5A

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته امداد از همه مسئولان خواست تا دلجویی از فرزندان ایتام جامعه و بازدید از خانه های آنان رادر دستور کار خود قرار دهند.

تکریم فرزندان ایتام جامعه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با تاکید بر این موضوع گفت : باید نگاهمان را نسبت به فقرا تغییر دهیم چرا که اگر به اصل انقلاب و دفاع مقدس نگاه کنیم، بیشترین شهدا را از قشر ضعیف داریم .

وی تصریح کرد: باید به فقرا به چشم ثروت و داشته ملی نگاه کنیم چراکه این افراد جزو سرمایه های ملی هستند.

رئیس کمیته امداد با تشکر از اهل سنت و اینکه بیشترین زکات توسط برادران تسنن پرداخت شده است اظهار کرد: علمای اهل سنت باید فرهنگ صدقه دادن را نیز ترویج دهند.

وی که به خراسان رضوی سفر کرده بود، با اشاره به آمار تحت پوشش مددجویان شهرستان تایباد، تصریح کرد: آمار تحت پوشش قرار دادن مددجو در این شهرستان زیاد است که باید با توانمند کردن آنان، این آمار را کاهش دهیم .حضور دو مددکار برای رسیدگی به امور مددجویان شهرستان کم است، که در این زمینه باید از ظرفیت بانوان مددکار نیز بهره مند شد.

وی تقویت اعطای تسهیلات اشتغالزایی را در شهرستان ها خواستار شد و افزود: بسیاری از هموطنان اهل سنت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اعتقاد دارند و این نهاد برای بهره مندی بیشتر تسهیلات وام های قرض‌الحسنه را برای متقاضیان این منطقه در نظر می گیرد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان کمیته امداد نمی توانیم با بحث های کلان اقتصادی و ساخت بیمارستان کار کنیم اظهار کرد: این امر ممکن است ما را از هدفمان منحرف کند، اما می‌توانیم دوره های آموزشی برای مددجویان برگزار کنیم تا آنان بتوانند برای کار در این منطقه اقتصادی حضور پیدا کنند.فتاح خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان تایباد سال گذشته 285 فقره وام با اعتبار 35 میلیارد ریال اعطا کرده که با برنامه‌ریزی می توان این تسهیلات را در همین منطقه هزینه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی