اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128396101

به مناسبت عید غدیر اجرا می شود

هفت حکایت در فرهنگسرای اشراق

کد: 13950627128396101

https://goo.gl/TBGD6U

، تهران , (اخبار رسمی): فرهنگ سرای اشراق به مناسبت عید غدیرخم ویژه برنامه ای تحت عنوان "هفت حکایت" را برگزار می کند.

هفت حکایت در فرهنگسرای اشراق

به گزارش اخبار  رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اشراق ؛ این برنامه با هدف ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در زندگی روز مره و اهمیت آن در روز های 27 و 29 شهریورماه 95 ساعت 17 تا 20 فرهنگسرا اجرا می شود

" هفت حکایت" در قالب کارگاه حضوری با مباحثی نظیر خطبه غدیر ، داستان عید غدیر وروایاتی که موجود است با حضور کارشناسان قرآنی دانشگاه امام صادق علیه السلام تحت عنوان انجمن دوستی برگزار می شود . در این کارگاه ، از مباحث مطرح شده ، مسابقه برگزار می شود و هدایایی اهدا می شود .

شهروندان علاقه مند می توانند جهت شرکت دراین برنامه به نشانی : فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره ، فرهنگسرای اشراق مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 77354735 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | موسیقی