اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134315423

جمع آوری بیش از150 میلیارد ریال نذورات مردمی

کد: 13950703134315423

https://goo.gl/ga5pAS

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته امداد امام (ره) خبر داد که نذورات مردمی در عید قربان رشد 47 درصدی داشته است.

جمع آوری بیش از150 میلیارد ریال نذورات مردمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ابوالقاسم رستگار، مدیرکل انفاقات وصدقات و اموراجرایی کمیته امداد با اشاره به اینکه نذورات قربانی در سیستم نرم افزار جامع توسعه مشارکت های مردمی در مرحله مقدماتی بیش از 150میلیارد ریال ثبت شده است، گفت: سال گذشته مردم متدین کشورمان 94 میلیارد و 500 میلیون ریال نذورات خود را در روز عید قربان به این نهاد پرداخت کردند که براساس آمار اولیه امسال ، تاکنون این نذورات به 150 میلیارد ریال رسیده است که این میزان نذورات مردمی در عید قربان نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش یافته است.

وی در ارتباط با استانهای پیشتاز در پرداخت نقدی نذورات قربانی افزود: استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی به ترتیب جزو استانهای برتر در پرداخت نذورات قربانی و کمک های نقدی معرفی شده اند و این در حالی است که تا پایان شهریور ماه آمار نهایی کمک های مردمی عید قربان به اطلاع هموطنان خواهید رسید.

رستگار با اشاره به اینکه میزان کمک های مردمی در برخی استانهای کشور نسبت به با سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی و سمنان جزو استان های برتر در پرداخت نذورات عید قربان بوده اند که شاهد رشد سه برابری کمک های مردمی در این استانها هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت اعطای نذوارت قربانی، خانوارهای دارای فرزندان مبتلا به سوء تغذیه هستند، تصریح کرد: امسال با اتخاذ رویکرد توجه به نیاز مددجویان و نیاز سنجی اولیه خانواده های دارای فرزندان مبتلا به سوء تغدیه،گوشت های قربانی و نذورات بین آنان توزیع شد.

رستگار گفت: هموطنان نیکوکار امسال برای نخستین بار توانستند با پرداخت الکترونیکی نذورات قربانی خود را از طریق سامانه #8877 * و یا شماره حساب 0102340234006 به سهولت پرداخت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی