اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134335423

در سفر رئیس کمیته امداد به آذربایجان غربی عنوان شد

احداث 200 واحد مسکونی در چالدران

کد: 13950703134335423

https://goo.gl/ggW9RN

، تهران , (اخبار رسمی): احداث 200 واحد مسکونی و تعمیرات 500 واحد مسکن مددجویی در شهرستان محروم چالدران در سال جاری انجام خواهد شد.

احداث 200 واحد مسکونی در چالدران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام(ره) ؛ پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در سفر به شهرستان محروم چالدران با تاکید بر حضور پررنگ تر این نهاد در مناطق محروم کشور، گفت: با کمک مسئولان و خیران شهرستان چالدران در کمترین زمان ممکن مشکل اشتغال و مسکن مددجویان کمیته امداد این شهرستان رفع می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جامعه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چالدران به لحاظ برخورداری از امکانات در مقایسه با سایر شهرستانهای کشور و استان در رتبه پایینی قرار گرفته است،لذا در نظر داریم که مشکلات مددجویان این شهرستان را در بخش مسکن و اشتغال رفع کنیم.

وی با تأکید بر تخصیص اعتبار لازم برای احداث 200 واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن در چالدران اظهار کرد: ساخت 200 واحد مسکونی و تعمیرات 500 واحد مسکن در در شهرستان چالدران در سال جاری انجام خواهد شد.

رئیس کمیته امداد در این سفر همچنین از اهداء 80 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت خبر داد و گفت: بر این اساس هیچ نوعروس تحت حمایت برای دریافت کمک هزینه جهیزیه در شهرستان چالدران پشت نوبت نخواهد بود.

فتاح با اشاره به محرومیت ایتام دانش آموز در این شهرستان دستور داد تا تمهیدات لازم برای اعزام 250 نفر یتیم تحت حمایت در قالب یک کاروان زیارتی برای زیارت به مرقد مطهر امام هشتم(ع) انجام پذیرد.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: ایجاد اشتغال در خانواده های محروم برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی امری ضروری است. لذا لازم است در منطقه محروم چالدران علاوه بر هزینه کرد اعتبارات تخصیصی برای اشتغال مددجویان، بدون در نظر گرفتن سهمیه های موجود، زمینه اشتغال تعدادِ بیشتری از این خانواده ها فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی