اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138116017

زمانبندی فرستادن پیامک اهمیت دارد

میزان فواصل تکرار بین ارسال پیامک تبلیغاتی

کد: 13950705138116017

https://goo.gl/WOMtsq

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): برای ارسال و زمان بندی فرستادن پیامک تبلیغاتی تعادل مناسب را رعایت کنید.

فواصل تکرار بین ارسال پیامک تبلیغاتی چه مقدار باید باشد؟

به گزارش روابط عمومی نیک اس ام اس، بازاریابی پیامکی به شکل استفاده از پیامک تبلیغاتی شیوه ای است که بسیاری از فروشندگان، شرکت ها و… از آن برای تبلیغ بهتر و بیشتر محصولات خود استفاده می کنند.

هزینه کم، همه گیر بودن از جمله مزایای اصلی این نوع تبلیغات است که باعث علاقه مندی استفاده از این نوع بازاریابی شده است. اما آیا استفاده و تکرار پیامک تبلیغاتی باعث اشتیاق و جلب نظر افراد خواهد شد؟ قطعا جواب منفی است. زمانی که شما دارای پیشنهاداتی برای افراد و مخاطبان خود هستید دارای هیجان هستید و دوست دارید زودتر افراد را از نوع محصول خود آگاه کنید ولی آیا ارسال روزانه و آگاه کردن افراد می تواند باعث افزایش علاقه مند کردن به خرید شود.
باید مشتریان خود را راضی نگه دارید شما می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت یک روز در میان یا هفته ای یکبار و حتی ماهانه ارسال نمائید ولی مهم ترین حالت جلب رضایت افراد است اینکه در یک روز پیاپی تبلیغات شما را به شکل مداوم دریافت کنند قطعا نه تنها واکنش مثبتی به آن نخواهند داشت بلکه باعث می شود شماره شما جز بلک لیست قرار داده تا پیامی از شما دریافت نکنند. برای تعیین بهترین فاصله زمانی برای تکرار پیامک تبلیغاتی مقدار توان خرید و همین طور نیاز خریداران باید تنظیم گردد پیامک تبلیغاتی را به مخاطبان زیادی ارسال کنید و از ارسال زیاد و تکرار آن به یک نفر بپرهیزید.

سنجش تعادل زمانی برای ارسال پیامک تبلیغاتی

برای ارسال و زمان بندی فرستادن پیامک تبلیغاتی تعادل مناسب را رعایت کنید. چناچه ارتباط زیاد با مخاطب داشته باشید به صورتی که پیام های پیاپی تبلیغاتی برای او ارسال کنید به حالت مزاحمت شما را تلقی می کنند و اگر ارتباط کمی برقرار کنید حس بی اهمیتی و درگیر نبودن را برای آن ها ایجاد خواهید کرد. اما چناچه تعادل کاملی را در ارتباط خود داشته باشید همه چیز درست انجام شده و مشتری ازارسال پیامک تبلیغاتی شما رضایت خاطر خواهد داشت. بنابراین ایجاد تعال می توان در بازاریابی پیامکی موفق به شما کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک اس ام اس

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان