اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138135812

به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان برگزار می شود

سمپوزیوم خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا

کد: 13950705138135812

https://goo.gl/zk7Kzf

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین سمپوزیوم علمی _ فرهنگی خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا با همکاری بهزیستی خراسان رضوی، هفتم و هشتم مهرماه سال جاری در هتل میثاق مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری سمپوزیوم خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، نظر به اهمیت نقش مراکز غیردولتی روزانه خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوای تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور در اجرای برنامه مداخلات تشخیصی و توانبخشی و آموزشی بهنگام در خصوص کودکان کم‌شنوا و ناشنوا و فراهم‌سازی بستر ارتباط، یادگیری دانش و مهارت و نهایتا رشد و شکوفایی این عزیزان همگام با خانواده و همزمان با هفته جهانی ناشنوایان، دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی، معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با همکاری سازمان بهزیستی استان خراسان رضوی و با مشارکت گسترده مراکز خانواده و کودک کم‌شنوای سراسر کشور، مراکز کاشت حلزون، مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و بالینی و دیگر موسسات ارائه خدمات به کم شنوایان، نسبت به برگزاری پنجمین سمپوزیوم علمی_فرهنگی خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا، اقدام خواهد کرد.
 در این سمپوزیوم که از امتیاز بازآموزی برخوردار است، تازه‌ترین دستاوردهای آموزشی و بالینی مرتبط با توانبخشی کودکان و نوجوانان کم‌شنوا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در روز دوم این سمپوزیوم، جشنواره‌ای با موضوع کودکان توانمند، خانواده‌های آگاه و مراکز روزانه آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم‌شنوا و ناشنوا و با هدف برجسته کردن تلاش‌های به ثمر نشسته سه ضلع این مثلث، برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش