اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139205600

همراه اول مورد تقدیر جامعه ورزش کشور قرار گرفت

کد: 13950705139205600

https://goo.gl/NJLlNa

، تهران , (اخبار رسمی): پیراهن تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به مدیرعامل همراه اول اهدا شد.

همراه اول مورد تقدیر جامعه ورزش کشور قرار گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طی مراسمی که در سالن همراه اول در نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2016 برگزار شد، علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز و نماینده باشگاه استقلال، پیراهن شماره 711 تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را به صدوقی مدیرعامل همراه اول، اهدا کردند.

در این مراسم که در حاشیه نمایشگاه تلکام برگزار شد، صدوقی با بیان اینکه همراه اول به عنوان اپراتور ملی وظیفه خود می داند تا از سرمایه های ملی حمایت کند، گفت: اپراتور اول علاوه بر تیم های باشگاهی، حامی تیم های ملی فوتبال، والیبال، شطرنج و... است و در حال مذاکره با فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای نیز هست تا بتواند از ورزش پهلوانی نیز حمایت کند.

گفتنی است همراه اول از طریق سامانه 3090 از تیم های باشگاهی استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، حمایت می کند.

همچنین در مراسم دیگری که با حضور وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و سعید درخشنده رییس سازمان لیگ والیبال برگزار شد، قرعه کشی سامانه 3060 انجام و یک دستگاه خودروی پژو پارس به یکی از هواداران تیم ملی والیبال ایران اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران بیش از 56 میلیون مشترک دارد. 1169 شهر و بیش از 69 هزارکیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش اپراتور اول است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 74 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با 271 اپراتور در112 کشور برقرار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | باشگاه‌ها