اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139375809

با توجه به گستردگی فضای اداری و مناطق عملیاتی اجرایی می شود

توسعه زیرساخت‎های فناوری اطلاعات در حفاری

کد: 13950705139375809

https://goo.gl/I6XkA9

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران گفت: طرح توسعه و به روز رسانی زیرساخت های مرتبط با ICT در این شرکت به موازات نگهداشت امکانات موجود، اجرا می شود.

توسعه زیرساخت‎های فناوری اطلاعات در حفاری

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، جهانگیر دهقانی گفت: طرح توسعه زیرساخت های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات با توجه به گستردگی فضاهای اداری، سازمانی، کارگاه های پشتیبانی و مناطق عملیاتی شرکت در قالب پروژه های متعدد تعریف شده و در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه این مدیریت مسئولیت نگهداری و به روز رسانی زیر ساخت های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات را برعهده دارد، اظهار کرد: زیرساخت های مخابرانی شامل مراکز تلفن و ماهواره است. 

دهقانی ادامه داد: همچنین زیرساخت های IT مشتمل بر تولید نرم افزار تا نگهداری و به روز رسانی نرم افرازهای موجود، تهیه و روزآمد سازی سخت افزارهای مرتبط با آن و پشتبانی از این مجموعه است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی این مدیریت دارای سه مشخصه محرمانگی، یکپارچگی و در دسترس بودن آنها است، گفت: همه راهبردها در این حوزه بر اساس این شاخص ها برنامه ریزی و شکل می گیرد.

وی افزود: در این ارتباط استراتژی هایی در جهت رسیدن به اهداف تبیین شده ترسیم شده که از آن جمله ارتقاء و به روز رسانی زیرساخت های ICT به منظور ارائه خدمات با کیفیت و مستمر است.

دهقانی ایجاد زیرساخت های لازم برای نگهداری دیتا و امکان ایجاد تجزیه و تحلیل داده ها در راستای دستیابی به اهداف و بهبود برنامه ها و تصمیم گیری و سنجش عملکرد را از دیگر راهبردهای تعریف شده عنوان کرد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران به گستره زیرساخت های مخابراتی و دیتا در شرکت اشاره و به روز رسانی و حفظ خدمات در سطح مطلوب را یکی از مهمترین دغدغه های این مدیریت در زمان حاضر برشمرد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی در گذشته در این بخش ها انجام شده که باید حفظ و روز آمد شود، اظهار کرد: در همین راستا پروژه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته که بخشی به اتمام رسیده و تعدادی در مراحل اجرایی است.

دهقانی در زمینه نگهداری و ذخیره دیتا گفت: در این زمینه زیرساخت ها و تجهیزات پشتیبانی ارتقاء یافته و در حال خرید تجهیزات جدید هستیم تا بتوانیم خدمات موجود را با کمیت و کیفیت مطلوب تر ارائه کنیم.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران افزود: همزمان زیرساخت های نرم افزاری نیز با توجه به تغییر شرایط محیطی و نیازهای جدید شرکت روزآمد سازی و با استانداردهای موجود ارتقاء خواهد یافت.

وی اظهار کرد: از جمله این نرم افزار ها می توان به نرم افزار گزارش های روزانه دستگاه های حفاری (MISDRILL ) اشاره کرد که از گذشته موجود بوده اما نظر به توسعه ناوگان ، تغییراتی در جهت افزایش کارآیی در آن اعمال شده است.

دهقانی گفت: معادل همین نرم افزار نیز برای خدمات فنی و تخصصی حفاری تهیه شده است که از آن جمله نرم افزار جدید با نام MIS TECH که در فاز نخست برای چهار واحد سیمانکاری، نمودارگیری، حفاری فرو تعادلی و لوله جداری و آستری در بخش های خدمات فنی و ویژه تهیه و آماده بهره برداری است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران افزود: این نرم افزار با همکاری مدیریت های مهندسی، خدمات فنی و ویژه توسط کارشناسان مدیریت ICT طراحی و ایجاد شده که به روند ارائه گزارش، ارزیابی عملکرد و نظارت و تصمیم گیری های به موقع شتاب می بخشد.

وی به ایجاد زیرساخت هایی در جهت تغییر سایت شرکت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده سایت جدید همزمان با سالروز تاسیس شرکت رونمایی خواهد ش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته