اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139475568

سرمربی تیم امید پسران کاراته تاکید کرد:

بهترین نفرات به مسابقات آسیایی اعزام می شوند

کد: 13950705139475568

https://goo.gl/eBi8Hc

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی امید پسران گفت: قطعاً بهترین نفرات به مسابقات آسیایی اندونزی اعزام می شوند.

بهترین نفرات به مسابقات آسیایی اعزام می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته محمد بهرامی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: مرحله سوم اردوی تیم امید از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد که در اولین روز اردو کاراته کاها در مسابقه انتخابی شرکت کردند و در نهایت در برخی اوزان دو نفر و در 2وزن 3کاراته کا در اردو باقی ماندند.

وی افزود: در وزن 60-کیلوگرم با توجه به آسیب دیدگی یکی از کاراته کاها، تصمیم گرفته شد انتخابی این وزن پس از برطرف شدن مصدومیت آن ورزشکار در زمان دیگری برگزار شود. ضمن اینکه در وزن 75-کیلوگرم هم با توجه به اینکه 3 کاراته کا رقابت نزدیکی با هم داشتند و نتوانستند نظر کادر فنی را جلب کنند، مبارزات این وزن و تعیین افراد باقی مانده در اردو به زمان دیگری موکول گردید.

بهرامی در خصوص شرایط اردوی تیم امید گفت: با توجه به برگزاری سه مرحله اردو تیم ما شرایط خوبی دارد و کارهای اولیه مانند اصلاح تکنیک و تمرینات عمومی انجام شده و از مرحله بعد اردو تمرینات به صورت تخصصی پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: درخواست برپایی اردوی تیم ملی را در استان گیلان به فدراسیون ارائه داده ایم و در صورت موافقت اردوی بعدی در این استان برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی امید در مورد حضور علیرضا شیرصفت در اردوی تیم امید تصریح کرد: علیرضا شیرصفت در رقابتهای قهرمانی کشور مقام سوم را بدست آورده بود و در اردوی تیم ملی بزرگسالان هم عملکرد موفقی داشت به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت فرصتی در اختیار این کاراته کا قرار داده و او را محک بزند.

بهرامی در پاسخ به این سوال که چه زمانی ترکیب اصلی تیم ملی معرفی خواهد شد، گفت: در حال حاضر 14 کاراته کا در اردوی تیم ملی حضور دارند و در نظر داریم تا 10 آبان ماه ترکیب نهایی تیم را مشخص کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران

کاراته دارای قدمتی پنج هزار ساله‌است و یکی از استادان اولیه و مبتکران این فن بودیدهاراما است که حدود 525 سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش