پس از برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی

مولایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

کد: 13950705139525567

https://goo.gl/tvKwKr

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه دوم کمیته انضباطی با بررسی سه پرونده پیگیری شد که در مهمترین موضوع، اعضای کمیته انضباطی به اتفاق آراء رای به محرومیت بهادر مولایی دادند و وی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

مولایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ جلسه کمیته انضباطی این فدراسیون امروز(دوشنبه 5 مهر ماه) با حضور اعضای کمیته انضباطی، مسئولان فدراسیون و نمایندگان اداره حقوقی، بازرسی و دفتر مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان با بررسی سه پرونده تشکیل شد.

دو پرونده درخصوص دوپینگ وزنه برداران رده پایه ارجاعی کمیته پزشکی به کمیته انضباطی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. برهمین اساس اعضای جلسه پس از استماع سخنان ورزشکاران خاطی، مربیان شهرستان و مربی تیم ملی پایه با توجه لزوم تحقیق بیشتر از طریق اداره کل ورزش استان، هیأت ورزشی استان و واحد حراست مربوطه در جلسه آینده رای نهایی خود را صادر خواهد کرد.

یکی دیگر از پرونده های امروز کمیته انضباطی رسیدگی به اظهارات بهادر مولایی در جراید، رسانه ها و شبکه های مجازی به مسئولان فدراسیون، برخی کمیته ها، شورای عالی فنی و سرمربی تیم ملی بود. باتوجه به اینکه بهادرمولایی طی دو مرحله از سوی کمیته انضباطی به این جلسه دعوت شد اما بدون هیچ اطلاع رسمی، نه خود و نه نماینده قانونی وی، دراین جلسات شرکت نکردند. پس از عدم حضور وی در دومین جلسه کمیته انضباطی، موضوع قید شده به بحث و بررسی گذاشته شد.

سپس در ادامه جلسه؛ اظهارات بهادرمولایی در رسانه ها و خبرگزاری ها در مورد رییس شورای عالی فنی فدراسیون، رییس کمیته پزشکی، سرمربی تیم ملی، ریاست فدراسیون و روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری قرائت شد.

همچنین با حضور نمایندگان اداره کل حقوقی، بازرسی و دفتر مشترک فدراسیون ها، مهدی روحانی رییس کمیته انضباطی موضوع اظهارات نامبرده را مصداق نشر اکاذیب، شایعه، فرافکنی و توهین نسبت به مسئولان و ارکان فدراسیون وزنه برداری و برخی از نهادهای قانونی نظام جمهوری اسلامی ایران خصوصاً صدا و سیما دانسته برهمین اساس کمیته انضباطی با استناد به بند 7 و 8 آیین نامه و به اتفاق آراء، رای خود را بر محرومیت بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی(اطلاع ثانوی) اعلام کرد.

لازم به ذکر است؛ رای صادره بصورت بدوی بوده و نامبرده حق اعتراض تا 10 روز آینده پس از ابلاغ رای را دارد.

گفتنی است؛ کمیته انضباطی وزنه برداری به ریاست فدراسیون پیشنهاد طرح شکایت در مراجع قضایی علیه ورزشکار خاطی را داد تا نسبت به این مسئله پیگیر باشند.

در پایان نیز روحانی رییس کمیته انضباطی با دعوت جامعه وزنه برداری اعم از ورزشکار، مربی، داور، مسئولان و پیشکسوتان به تبعیت از قانون و رعایت اخلاق و حرکت در مسیر همفکری و هم افزایی بیشتر، متذکر شد: مطمئناً از این پس کمیته انضباطی به اظهارات خلاف واقع متخلفان واکنش نشان می دهد. در صورت اثبات تخطی از موازین اخلاقی و قانونی علاوه بر صدور رأی با متخلفین برخورد جدی خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد رفتارهای غیر اخلاقی و غیر ورزشی در میادین ورزشی خصوصاً در سطوح ملی و باشگاهی نباشیم.هرچند وجود کمیته انضباطی جهت حفاظت از ورزشکاران، مربیان و جامعه وزنه برداری شکل گرفته ومدافع ورزش پاک و جوانمردانه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش